Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@08:59:58 GMT

پرداخت ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات بخش مسکن روستایی در بروجرد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۷۵۳۷

پرداخت ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات بخش مسکن روستایی در بروجرد

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین ریاضتی روز سه شنبه در شورای مسکن شهرستان که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، گفت: در سال گذشته ۳۷۰ فقره تسهیلات مسکن روستایی هر فقره به مبلغ ۴۰ میلیون تومان به متقاضیان وام مسکن در روستاها پرداخت شد.

وی افزود: همچنین سال گذشته در قالب طرح مسکن محرومین ۱۰۲ واحد هر واحد با اختصاص ۶۵ میلیون تومان تسهیلات ویژه افراد محروم در روستاها ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد تصریح کرد: به دنبال خسارت سیل فروردین سال گذشته، ۴۴۰ فقره تسهیلات مسکن روستایی به منظور بازسازی منازل خسارت دیده نیز پرداخت شد.

ریاضتی ادامه داد: همچنین در بخش تعمیرات مسکن روستایی ۱۰۹ فقره وام به ارزش ۲.۸ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع در سال گذشته ۶۰ میلیارد تومان در بخش مسکن روستایی تسهیلات پرداخت شده است، اظهار داشت: پس از زلزله سال ۸۵ بروجرد موقعیت خوبی پیدا کرد و در نُرم تبدیل به احسن کردن واحدهای خشتی و گلی ۸۴ درصد رشد داشته درحالی که این نُرم در کشور ۴۲ درصد است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد گفت: در حال حاضر تا کنون حدود ۲۵ هزار واحد مسکونی در بروجرد تبدیل به احسن و بازسازی و مقاوم سازی شده است.

ریاضتی یادآور شد: از ۳۳۰ نفر متقاضی ثبت نامی طرح ملی مسکن ۱۲۰ مورد آن به بنیاد مسکن بروجرد انتقال پیدا کرده است.

کد خبر 4912321

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای مسکن بروجرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ویروس کرونا ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز ایلام شیوع کرونا قزوین کمک به نیازمندان شهرکرد بیرجند ستاد مقابله با کرونا جهش تولید گردشگری بارش باران مسکن روستایی سال گذشته پرداخت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدرضا فلاحتی در مراسم بهره برداری از کارگاه خیاطی در اردکان با بیان اینکه برای تحقق شعار سال یکی از راه‌های مشارکت مردم توسعه مشاغل خانگی است، افزود: در سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در استان به طرح‌های مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه سهمیه استان در سال گذشته ۱۲۵ میلیارد تومان بود، گفت: از بین هزار و ۶۰۹ طرحی که به بانک برای اخذ تسهیلات معرفی شده اند تاکنون هزار و ۲۵۶ طرح توانسته اند تسهیلات دریافت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همچنین با تاکید بر اینکه توسعه مشاغل خانگی پشتیبان در سطح استان در دستور کار جدی ما قرار دارد، تصریح کرد: در سال گذشته ۵۷ طرح مشاغل خانگی پشتیبان برای اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

فلاحتی توسعه مشاغل خانگی در استان را یکی از راه‌های کاهش نرخ بیکاری بانوان عنوان کرد و ادامه داد: راه اندازی بازارچه‌های مشاغل خانگی و همچنین آموزش‌های مختلف برای عرضه و فروش محصولات مشاغل خانگی از اقداماتی است که این اداره کل در حمایت از صاحب این نوع کسب و کار‌ها دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه