Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@21:22:36 GMT

ربودن همسر صیغه‌ای سابق و کتک زدن او

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۹۶۱۶

ربودن همسر صیغه‌ای سابق و کتک زدن او

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: مردی که همسر موقت سابق خود را در سمنان ربوده و پنج روز با همکاری همدستانش وی را در خانه زندانی کرده بود، در چنگ قانون گرفتار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار عبدالله حسنی، از دستگیری آدم ربا در شاهرود خبر داد و ابراز کرد: این مرد با تحقیقات و عملیات پلیسی  دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماجرا با آگاه شدن مأموران آگاهی شهرستان شاهرود در پی اعلام خبر ربوده شدن خانم ۳۳ ساله و انتقال وی به شاهرود آغاز و امروز سه شنبه، به دستگیری فرد آدم ربا انجامید.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: پس از تحقیقات مشخص شد که این خانم  در پنجم اردیبهشت و از شهر سمنان ربوده‌شده بود و پس از انتقال به دامغان، به شاهرود آورده شد که مأموران آگاهی توانستند سرنخ‌هایی از حضور این زن در یکی از شهرک‌های شاهرود پیدا کنند.

حسنی با بیان اینکه شناسایی دقیق محل نگهداری گروگان مرحله بعدی بود که با عملیات پلیسی در دستور کار قرار گرفت، ابراز کرد: در یک عملیات ضربتی و منسجم گروگان‌گیر دستگیر و گروگان نیز آزاد شد.

وی با بیان اینکه آثار ضرب و جرح در بدن زن  نمایان است، تاکید کرد: مشکلات و اختلافات مالی از سوی فرد خاطی، دلیل این جرم اعلام شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه آدم ربا دستگیر و به همراه یک عدد شوکر که از خودروی وی کشف شده بود، تحویل مقامات قضائی شد، گفت: پلیس برخورد قاطعی با افرادی می‌کند که خواهان بر هم زدن نظم عمومی و تشویش بین عموم جامعه باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همسر سابق همسر صیغه ای کتک زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موعود شمخانی دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری دولتی برنا نوشت: یک منبع آگاه بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

بنابر خبری که در پایگاه خبری انصاف‌نیوز منتشر شده، ادعا شده که موعود شمخانی به اتهام دست داشتن در پرونده اختلاس ۱۳۰ هزار میلیارد تومانی بازداشت شده است.

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی