Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:16:33 GMT

چند انتصاب جدید در رادیو «ورزش»

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۰۲۱۳

چند انتصاب جدید در رادیو «ورزش»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش، طی حکمی از سوی سید غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه رادیویی ورزش، مسعود پوراسکویی به سمت مشاور مدیر شبکه و مسئول کارگروه تخصصی تهیه‌کنندگی، گویندگی و گزارشگری شبکه رادیویی ورزش و نیز محمدرضا خاکپور به‌عنوان سرپرست گروه ورزش و تفریحات این شبکه منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگروه تخصصی «گویندگی، گزارشگری و تهیه کنندگی» با طراحی شاخص‌ها و فرآیندهای ارزیابی این سه حوزه، تشکیل کارگروه تخصصی با حضور کارشناسان خبره، تشکیل بانک اطلاعات، تعیین نیازهای آموزشی در پی ارتقاء سطح کیفی برنامه‌های شبکه رادیویی ورزش خواهد بود که مسعود پوراسکویی سرپرستی کارگروه را برعهده گرفته است.

همچنین طی حکمی از سوی مدیر شبکه رادیویی ورزش، حسن نوایی به سمت مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی ورزش معاونت صدا منصوب شد.

دبیرخانه شورای هماهنگی معاونت صدا، وظیفه هماهنگی بین برنامه‌های ورزشی معاونت صدا از نظر موضوع و محتوا و نیز تعیین اولویت‌های حوزه ورزش را برعهده دارد.

کد خبر 4912542 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو ورزش رادیو انتصاب در صداوسیما ویروس کرونا موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی تئاتر ایران فیلم کوتاه فیلم سینمایی ویژه برنامه تلویزیونی ماه رمضان سینمای مستند شبکه پنج سیما رادیو نمایش ماه مبارك رمضان رادیو رادیو صبا شبکه رادیویی ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم

مدیر برق شهرستان قشم با تأکید بر ارایه خدمات ویژه به شهروندان و رفع مشکلات آنها در حوزه برق گفت: امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر در این جزیره است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، اسماعیل سالفی امروز، شنبه، در نشست با شهرداری و مدیر آب و برق سازمان منطقه آزاد قشم، اظهار داشت: یکی از زمینه‌های صرفه‌جویی انرژی در شبکه‌های برق، اصلاح روشنایی معابر درون و بین شهری است که خوشبختانه در این حوزه اقدامات خوبی در قشم انجام شده است.

مدیر برق شهرستان قشم با تشکر از اهتمام شهرداری قشم و آب و برق منطقه آزاد برای رفع مشکلات شهری، به‌ویژه خاموشی‌های معابر سطح شهر، افزود: وظیفه همه ما خدمت‌رسانی مطلوب به مردم در شهرستان است و کارکنان اداره برق با تمام امکانات و توان در حال ارائه خدمات به مردم نجیب این شهرستان هستند.

تعامل و هماهنگی ارگانها تنها راهکار ارایه خدمات مطلوب به شهروندان

شهردار قشم نیز در این نشست بر اهمیت هماهنگی و همکاری میان ادارات مختلف شهری و ارگان‌های ذی‌ربط جهت ارایه خدمات مطلوب به شهروندان تأکید کرد.

میرداد میردادی بیان داشت: تنها با تعامل و هماهنگی می‌توانیم بهبودی مطلوب در خدمات شهری را برای اهالی قشم فراهم کنیم.

وی تأکید کرد: هماهنگی در ارائه خدمات دستگاه‌های دولتی و مدیریت شهری، سیاستگذاری برای انجام خدمات بهینه و ایجاد نگاه مشترک برای توسعه شهری توسط تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های متولی از جمله رویکردهای مهم مدیریت شهری است که همه ما باید به آن نگاه ویژه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و برق منطقه آزاد نیز در این نشست به اهمیت بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع موجود در ارائه خدمات به مردم اشاره کرد و اظهار داشت: با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و بهبود فرآیندها، به دستیابی به خدمات بهتر و مؤثرتر برای جامعه محلی کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/7558/+

دیگر خبرها

  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»