Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@22:22:55 GMT

افزايش خودکشي در ميان نظاميان آمريکايي

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۲۴۰۶

افزايش خودکشي در ميان نظاميان آمريکايي

خبرگزاری آریا- تفنگداران دریایی و ارتش آمریکا بیش از دیگر نیرو‌ها پرسنل خود را بر اثر خودکشی از دست می‌دهند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از اسپوتنیک، میزان خودکشی در میان نظامیان آمریکایی به اندازه میزان خودکشی غیرنظامیان در حال افزایش است.
نتایج گزارش سالانه از میزان خودکشی در ارتش آمریکا نشان می‌دهد میزان خودکشی در میان سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفنگداران دریایی و ارتش آمریکا بیش از دیگر نیرو‌ها پرسنل خود را بر اثر خودکشی از دست می‌دهند. با این حال، این میزان مرگ و میر ناشی از خودکشی در میان نظامیان و غیرنظامیان تقریبا برابر است.
برنامه گزارش حوادث خودکشی وزارت دفاع آمریکا روز دوشنبه گزارش سالانه خود را در خصوص مرگ و میر نظامیان آمریکایی بر اثر خودکشی، اقدام ناموفق به خودکشی و عوامل مرتبط منتشر کرد.
در سال 2018, 325 مورد خودکشی در میان سربازان وظیفه ثبت شد که نتیجه آن 24/8 مرگ در هر 100 هزار نفر بود.
در این گزارش آمده است، تعداد مرگ و میر ناشی از خودکشی در میان سپاه تفنگداران نیروی دریایی آمریکا از دیگر نیرو‌ها بالاتر و 31/4 مرگ در هر 100 هزار نفر بوده است. نیرو‌های مسلح نیز با 29/5 مرگ ناشی از خودکشی در هر 100 هزار نفر پس از آن قرار گرفته است.
میزان مرگ و میر بر اثر خودکشی در میان نیروی دریایی و نیروی هوایی آمریکا به ترتیب 20/7 و 18/5 مرگ در هر 100 هزار نفر گزارش شده است.
با وجود افزایش خودکشی ها، در این گزارش آمده است، بر اساس اطلاعات نظامی، میزان مرگ و میر ناشی از خودکشی در میان سربازان وظیفه و ذخیره در سال 2018 هیچ تفاوتی با میزان خودکشی در میان غیرنظامیان در سال 2017 نداشته است.
بر اساس این گزارش، سن ظاهرا یک عامل محسوب می‌شود، زیرا 67 درصد از سربازان وظیفه که خودکشی کرده اند کمتر از 30 سال سن داشتند. به علاوه، مانند سال‌های گذشته، اکثر سربازان وظیفه که مرتکب خودکشی شدند مرد بودند و 94 درصد از 325 مرگ ناشی از خودکشی در سال 2018 را مردان تشکیل دادند. با این حال، باید این موضوع را در نظر داشت که نظامیان جوان هستند و تعداد نظامیان مرد بیشتر از نظامیان زن است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افزایش خودکشی ناشی از خودکشی 100 هزار نفر میزان خودکشی خودکشی در میان سربازان وظیفه بر اثر خودکشی مرگ و میر نیرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۶۰۰ دانشجو آمریکایی معترض به نسل‌کشی در غزه

به گزارش­ خبرگزاری صدا و سیما به نقل از آکسیوس، بنا به گزارش‌های رسانه‌ای نزدیک به ۶۰۰ دانشجو ظرف یک هفته گذشته در تحصن‌های ضد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه در سراسر آمریکا بازداشت شده اند.
اعتراضات حامیان فلسطین در دست کم ۱۵ دانشگاه در سراسر آمریکا برگزار شده است. در روزهای اخیر، شمار زیادی از دانشگاه در آمریکا شاهد تظاهرات ضدصهیونیستی بوده‌است.
دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از «نسل کشی» شوند.
آنها همچنین خواستار برقراری آتش‌بس در جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

دیگر خبرها

  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • بازداشت ۶۰۰ دانشجو آمریکایی معترض به نسل‌کشی در غزه
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • چین در آفریقا از آمریکا پیشی گرفت
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • واردات قهوه ۷۵ درصد افزایش یافت