Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، «حسین فلاح نژاد» با اشاره به اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز و تشکلات مرتبط استان در این امر خداپسندانه در ایام شیوع بیماری کرونا اقدامات خوبی داشتهاند، اظهارکرد: این اداره کل با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و با شناسایی کارگران نیازمند از طریق انجمن‌های صنفی کارگران فصلی ساختمانی استان؛ نسبت به تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته غذایی حمایتی در بین کارگران فصلی و ساختمانی که شغل خود را در ایام شیوع کرونا از دست داده‌اند، اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حمایت از کارگران ساختمانی و فصلی را از اولویت‌ها در شرایط پیش آمده  ناشی از بیماری کرونا دانست و تصریح کرد: معیشت کارگران فصلی و ساختمانی وابسته به مزدی است که روزانه دریافت می‌کنند ولی متاسفانه از اسفند سال گذشته که با بحران کرونا مواجه شدیم، اشتغال به کار آنها دچار مشکل و متوقف شده است که از این جهت لازم است در اختصاص بسته‌های حمایتی به این گروه از کارگران اقدام عاجل صورت گیرد.

فلاح نژاد هفته کارگر و ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای این منظور دانست و گفت: امید است از این طریق موجبات دلگرمی کارگرانی که از نظر معیشتی ضعیف‌تر هستند و دریافتی کمتری دارند، در این روزهای سخت فراهم شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، خاطرنشان کرد: این کمک‌ها در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به منظور اجرای مطلوب فرمان معظم له برای ارائه خدمات معیشتی به کارگران عزیز انجام پذیرفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا بسته معیشتی کالا کارگران فصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم

ایسنا/لرستان معاون بازسازی بنیاد مسکن لرستان گفت: برای اجرای دیوار و پل روستای بیشه ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد دادیم.

سید علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در سیل سال ۱۳۹۸ در مجموع ۱۶ هزار و ۶۳۵ واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب دیدند.

وی با بیان اینکه در آن مقطع، واحدهای آسیب‌دیده نیازمند کمک بیشتری بودند و بخشی از آنها به‌عنوان مصوبه هیأت دولت به لرستان در نظر گرفته شد، بیان کرد: در مجموع، از کل واحدهای یادشده، کار ۲۸۵۰ واحد از واحدهای آسیب‌دیده انجام شد.

معاون بازسازی بنیاد مسکن لرستان گفت: مصوبه هیأت دولت ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در قالب کمک به ۲۸۵۰ واحد نیمه‌تمام آسیب‌دیده از سیل سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ تصویب شد و در نهایت در ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ این مصوبه به بانک مرکزی ابلاغ شد و این بانک به عاملیت چهار بانک، کار پرداخت تسهیلات را برعهده گرفت.

وی اظهار کرد: تاکنون ابلاغیه استانی به بانک‌های ملت و صادرات ارسال و کار معرفی افراد به سیستم بانکی انجام شده و ۲۵ درصد پرونده‌های معرفی‌شده به بانک منجر به قرارداد شده است.

او با بیان اینکه نیازمند مساعدت بیشتر بانک‌های ملت و صادرات با متقاضیان تکمیل واحدها هستیم، ادامه داد: برای بانک‌های تجارت و سپه ابلاغیه‌ای به استان ارسال نشده است.

رحیمی افزود: برای روستای نظرآباد شهرستان دلفان که در بارندگی‌های پایان سال گذشته و فروردین ماه دچار رانش شده بود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد دادیم تا دیوار حائل بتنی آن را ایجاد کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • تنگنای معیشتی کارگران در سال ۱۴۰۳/ جامعه کارگری مخالف ورود مجلس به موضوع تعیین مزد است
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود