Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلورنزی اعلام کرده تنها یک نفر باور نداشته آن‌ها می‌توانند بارسلونا را حذف کنند و خود آن یک نفر باعث صعود شده است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، الساندرو فلورنزی در یک لایو اینستاگرامی درباره شرایطش در والنسیا گفت: در حال حاضر در والنسیا حضور دارم و مشخص نیست که فیفا اجازه می‌دهد بازیکنان قرضی قراردادهایشان را پس از ژوئن تمدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل هم تا آخر جولای تمام نخواهد شد.
کاپیتان سابق تیم رم درباره بازی مشهور رم مقابل بارسلونا که با شگفتی همراه شد گفت: پس از شکست در بازی رفت با نتیجه ۴-۱ ما احساس نمی‌کردیم بازنده هستیم. حس عجیبی بود. ۲۵ بازیکن بودیم و ۲۴ نفرمان باور داشتند که می‌توانیم صعود کنیم. آن یکی بازیکنی که اصلا باور نداشت می‌توانیم کار را انجام دهیم و صعود کنیم کاستاس مانولاس نام داشت که خودش با گلش باعث این اتفاق شد.
رم در آن سال با سرمربیگری دی‌فرانچسکو بارسلونا را در مرحله یک‌چهارم نهایی و در حالی‌که در دیدار رفت با نتیجه ۴-۱ از حرف شکست خورده بود حذف کرد، اما در ادامه و در مرحله نیمه نهایی مقابل لیورپول شکست خورد و حذف شد.
فلورنزی درباره آن بازی افزود: زمانی که اتوبوس تیم به ورزشگاه رسید تا بازی را انجام دهیم احساس می‌کردیم در بغداد حضور داریم از بس که دود و فشفشه و شعار وجود داشت!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال آس رم اینستاگرام تیم فوتبال والنسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد

نام تیم فوتبال هوادار هم در بین تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به ثبت رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های هوادار و مس سونگون از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر یک شاگردان مسعود شجاعی به پایان رسید.

برای هوادار در این مسابقه داریوش شجاعیان در دقیقه 13، بابک مرادی در دقیقه 20 و محمدعلی عبدالهی در دقیقه 76 گلزنی کردند و تنها گل تیم میهمان روی اشتباه و گل به خودی صائب محبی در دقیقه 30 به ثمر رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی