Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، قیصر حافظی مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: تسویه بدهی به مؤسسات طرف قرارداد این اداره کل و همچنین مطالبات دانشگاه علوم پزشکی به ویژه در دوران کرونا پرداخت و به روز شده است.

او با اشاره به الکترونیکی شدن خدمات بیمه سلامت افزود: بیمه شدگان چهارمحال و بختیاری می‌توانند با استفاده از یک کد پنج رقمی که توسط سازمان بیمه سلامت صادر می‌شود، تمامی خدمات بیمه‌ای خود را به صورت الکترونیک دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حافظی اضافه کرد: در ارائه خدمات سرپایی مانند خدمات بخش بستری، متناسب با نیاز‌های جامعه استحقاق سنجی انجام می‌شود.

او ادامه داد: صیانت از حقوق بیمه شدگان قبل و حین دوران کرونا از اولویت‌های بیمه سلامت استان بوده و پروتکل‌های جدید به مؤسسات طرف قراداد به منظور تسهیل استفاده بیمه‌شدگان از خدمات بدون حضور فیزیکی درجهت شکست کرونا ابلاغ گردید.

حافظی با اشاره به افزایش نظارت بر مؤسسات طرف قرارداد و کیفیت خدمات در دوران کرونا و پساکرونا عنوان کرد: در رویکرد جدید، بیمه سلامت از ارگان‌های مهم و تأثیرگذار در تأمین مالی مراکز بهداشتی و درمانی بوده و در دوران کرونا هیچ کدام از خدمات بیمه‌ای در استان تعطیل نشده‌است.

او بیان کرد: سامانه ۱۶۶۶ از اسفندماه ۹۸ تاکنون به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات پزشکی و کرونایی مردم توسط پزشکان عمومی و متخصص بوده است.

حافظی اظهار داشت: با مراکزی که طی این ایام همکاری نکردند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت ویروس کرونا کرونا ویروس دوران کرونا مؤسسات طرف بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد

به گزارش همشهری آنلاین ، بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.

این بخشنامه البته واکنش های متعددی را درباره کاهش آمار بیمه شخص ثالث را به همراه داشت و نامه ‌نگاری هایی درباره لغو این شرط با وزیر اقتصاد انجام شده بود.

برهمین اساس نیز رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

کد خبر 848433 منبع: تسنیم برچسب‌ها بیمه شخص ثالث خبر مهم خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲