Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@23:08:34 GMT

آغاز توزیع ماسک در داروخانه‌ها

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۳۳۰۰

آغاز توزیع ماسک در داروخانه‌ها

به گزارش صدای ایران، سید حسین صفوی با اعلام این خبر افزود: با توجه به افزایش ظرفیت تولید ماسک و دستکش در کشور و تامین مناسب انواع ملزومات حفاظتی مورد مراکز درمانی و کادرپزشکی، توزیع انواع ماسک و دستکش در داروخانه‌ها از امروز آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه تا پیش از شیوع بیماری کرونا تولید ماسک در کشور بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار عدد بود، افزود: خوشبختانه امروز ظرفیت روزانه تولید ماسک صنعتی در کشور به ۲ میلیون رسیده و رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی خاطرنشان کرد: ماسک‌های توزیع شده از انواع پارچه‌ای نیمه صنعتی تولید داخل و ماسک‌های ۳ لایه وارداتی است.

وی گفت: از این پس مردم می‌توانند ماسک مورد نیاز خود را از داروخانه‌های سراسر کشور با اطمینان خاطر از کیفیت و کارآیی آن‌ها تهیه کنند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران کرونا کرونا ویروس ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند

رئیس اداره داروخانه‌های سازمان غذا و دارو، از رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت و برخورد قانونی با آن‌ها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مینا آژوغ گفت: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین