Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در نامه ای به رهبر انقلاب، از موافقت معظم له با پیشنهاد دولت در خصوص آزادسازی و ساماندهی سهام عدالت قدردانی کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متن  نامه قدردانی رئیس جمهور از رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک مقام معظم رهبری

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دام ظله العالی

با سلام و تحیات وافره،

موافقت حضرتعالی با پیشنهاد دولت در خصوص آزادسازی و ساماندهی سهام عدالت، که گام بلندی در جهت تحقق حضور و مشارکت مردم در صحنه اقتصاد و سازندگی کشور است، زمینه شکوفایی بیشتر بازار سرمایه را فراهم کرده و اقشار گسترده مردم را از مواهب رشد تولید در بزرگترین واحدهای اقتصادی کشور بهره‌مند خواهد ساخت از این رو، از سوی همه سهامداران که اقشار زحمتکش جامعه را تشکیل می‌دهند، و خدمتگزاران مردم در دولت که برای تحقق این امر تلاش کردند، صمیمانه از بذل عنایت ویژه جنابعالی در این اقدام بزرگ ملی، تشکر می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امید فراوان داریم که این گشایش جدید در بازار سرمایه کشور و بهره‌مندی مردم از سرمایه‌های خود شیرینی رشد و عدالت را در کام مردم ما بنشاند و به پیشرفت اقتصادی کشور، به رغم همه فشارهای تحریمی کمک کند.

سلامت، طول عمر و مزید برکات وجود مبارک را در رهبری نظام، از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دولت تدبیر و امید، از سال ۱۳۹۳، حراست از حق مالکیت مردم در سهام عدالت را در اولویت‌های برنامه اقتصادی خود قرار داد و با تکمیل بانک اطلاعاتی سهامداران، راه‌اندازی سامانه الکترونیکی سهام عدالت، و انتقال سهام شرکت‌های بزرگ و سودآور ملی به سبد سهام عدالت، امکان پرداخت سود به سهامداران را از سال ۱۳۹۵ فراهم نمود و در سال ۱۳۹۶ تاکنون نیز، با تقدیم لایحه به مجلس شورای اسلامی و پیگیری‌های جدی، برنامه ساماندهی و آزادسازی سهام عدالت را دنبال نموده است و اینک، با عنایت جنابعالی، آمادگی کامل دارد که زمینه تحقق اختیار مردم در مالکیت و مدیریت سهام خود را فراهم نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس جمهور آیت الله خامنه ای حسن روحانی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سپهر خلجی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، درباره دیدار اخیر رئیس جمهور با مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران، اظهار داشت: تهران بر خلاف اینکه پایتخت است و این تصور وجود دارد که دارای امکانات بوده، اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت تصریح کرد: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران، موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است. باید در نگاه متوازن دولت، این استان نیز مورد توجه قرار گیرد.   خلجی گفت: با این نگاه، برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفر‌های استانی رئیس جمهور، باید به تهران نیز توجه شود، اما چون تهران بزرگ است، باید این سفرها، منطقه به منطقه و برای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، کارهای لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • دیوان عدالت اداری پارسال ۱۶۶ مصوبه شوراهای کشور را باطل کرد
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • نقض حکم اعدام بابک زنجانی با تائید و موافقت رهبر انقلاب (فیلم)
  • ببینید | نقض حکم اعدام بابک زنجانی با تائید و موافقت رهبر انقلاب
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • با موافقت رهبر انقلاب؛ حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب