Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@17:22:52 GMT

۱۱ هزار دستگاه ریش‌تراش قاچاق در پاکدشت کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۵۷۲۱

۱۱ هزار دستگاه ریش‌تراش قاچاق در پاکدشت کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از کشف بیش از ۱۱ هزار دستگاه ماشین‌ ریش‌تراش با برندهای خارجی در این شهرستان خبر داد. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیماز پاکدشت، قباد خنجری امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته مأموران کلانتری 13 خاتون‌آباد حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی نیسان که در حال حمل کارتن‌هایی با برندهای خارجی بود، مشکوک شدند که پس از متوقف کردن خودرو مشخص شد خودرو حاوی مقادیری تیغه و پوسته ماشین ریش‌تراش و 240 دستگاه ماشین‌ ریش‌تراش کامل با مارک موزر می‌باشد که برای بررسی بیشتر خودرو و راننده به کلانتری انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بازجویی صورت گرفته از راننده، پس از هماهنگی‌های قضایی اکیپی از مأموران کلانتری به محل بارگیری اقلام مکشوفه اعزام شدند که مقادیر زیادی ماشین ریش‌تراش با مارک‌های موزر و سایونا کشف و مالک اقلام قاچاق دستگیر و انبار مربوطه پلمب شد.

محموله تجهیزات پزشکی قاچاق در یاسوج توقیف شدکشف محموله میلیاردی شیر خشک قاچاق در سیستان و بلوچستانیک میلیارد کالای قاچاق در مرز خراسان رضوی کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی پاکدشت با بیان اینکه ارزش اقلام قاچاق کشف شده 10 میلیارد ریال برآورد شده است افزود: در این مأموریت در مجموع 11 هزار و 476 دستگاه ماشین ریش‌تراش با مارک موزر و سایونا که فاقد هرگونه مدارک گمرگی بودند کشف و در این رابطه تعداد یک دستگاه خودرو نیسان توقیف و همچنین 2 نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

خنجری در پایان با تأکید بر اهمیت هوشیاری نیروهای پرتلاش انتظامی خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده قاچاق یکی اولویت‌های مهّم  پلیس به شمار می‌رود که این هوشیاری نیروهای انتظامی در برخورد با عاملان کالای قاچاق در حین گشت‌زنی نشان از این درایت دارد.

انتهای پیام/220/ش

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ریش تراش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک

سرهنگ عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: ماموران انتظامی پاسگاه انوه در یکی از محور‌های مواصلاتی یک دستگاه کامیونت باری سفید مشکوک را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از این خودرو ۸ دستگاه جک کامیون و تریلی از نوع ۵۰ تن، ۳۰ تن و ۱۰ تن استوک فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: کارشناسان ارزش این محموله را ۱۰ میلیارد ریال ارزیابی کرده اند.

سرهنگ عبدالرحیم دهقان افزود: در این رابطه راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار