Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان، ۲۰۰ واحد مسکن مهر در شهرستان دزفول به بهره برداری رسید.

استاندار خوزستان در حاشیه مراسم افتتاح این واحدهای مسکونی گفت: خوشبختانه این ۲۰۰ واحد خیلی باکیفیت و زیرسازی های مناسب بنا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای ساخت این منازل بیش از ۲۲ میلیارد تومان هزینه شده است که حدود ۱۱ میلیارد تومان از این رقم سهم آورده اعضا بوده است، ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز از طریق اعطای تسهیلات کم بهره و ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هم توسط دولت برای کارهای زیرسازی تامین گردید تا این مجموعه با کیفیت و کم نظیر تکمیل شود.

شریعتی اظهار داشت: مصالح و تجهیزات به کار رفته در این مجتمع های مسکونی از کیفیت بالایی برخوردار است و دو تعاونی سازنده این منازل جزو تعاونی های بسیار موفق استان محسوب می‌شوند و امیدواریم مجموعه های اینچنینی روز به روز بیشتر شود.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: همچنین مجموعه هایی برای تکمیل واحدهایی ویژه خانوارهای مستقر در سکونتگاههای غیر رسمی شروع به کار خواهند کرد و مراحل اداری و حقوقی آن طی شده و بناست ۲۰۰ واحد دیگر نیز ویژه این گروه ساخته شود تا بتوانیم در این منطقه ۴۰۰ واحد نوساز داشته باشیم.

وی ادامه داد: در نزدیکی این منطقه هم طرح اقدام ملی مسکن هم پیش بینی شده است که واحدهایی ساخته خواهند شد و ما سعی می کنیم امکان سکونت را برای افرادی که مسکن اولی هستند فراهم نماییم.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: در این طرح، زمین‌ها به صورت اجاره ۹۹ ساله و هزینه ساخت هم در اقساط پنج ساله پرداخت خواهد شد؛ امسال نیز اعتبارات زیرسازی برای ساخت این واحدها را دو برابر کردیم و از ۳۰ میلیارد تومان به ۶۰ میلیارد تومان افزایش دادیم و تلاش ما بر این است که تحرکی در بخش ساخت مسکن خصوصاً در جهت طرح اقدام ملی مسکن و تکمیل واحدهای مسکن مهر ایجاد نماییم.

استاندار خوزستان توضیح داد: سال گذشته ۵ هزار مسکن مهر را به بهره‌برداری رساندیم و امسال در نظر داریم ۷ هزار واحد دیگر را تکمیل نماییم و از سوی دیگر هم در فاز اول طرح اقدام ملی مسکن ۷۷۰۰ واحد را امسال در ۲۰ شهر از استان آغاز خواهیم کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مسکن مهر دزفول اقدام ملی مسکن خوزستان طرح اقدام ملی مسکن استاندار خوزستان میلیارد تومان ۲۰۰ واحد مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۱۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است