Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@02:01:50 GMT

احداث شصتمین مجتمع گلخانه‌ای در منطقه آزاد ارس

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۲۶۰۱

احداث شصتمین مجتمع گلخانه‌ای در منطقه آزاد ارس

ایسنا/آذربایجان شرقی شصتمین مجتمع گلخانه‌ای منطقه آزاد ارس با مساحت 163 هزار متر در حال احداث است.

مدیرعامل مجتمع گلخانه‌ای آرتان قوچ ارس در حاشیه بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از روند احداث این مجتمع از اتمام عملیات تسطیح تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: طبق برنامه زمانبندی تعیین شده این مجتمع گلخانه‌ای از مرداد ماه سال 1400 زیر کشت می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی ابدالی با اشاره به این‌که برای راه‌اندازی این مجتمع گلخانه‌ای 12 میلیون یورو سرمایه‌گذاری شده است، افزود: با راه‌اندازی این مجتمع گلخانه‌ای زمینه اشتغال 140 نفر به طور مستقیم فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس مجوزهای اخذ شده، در این مجتمع گلخانه‌ای سالانه 7200 تن گوجه فرنگی تولید می‌شود که عمده این محصولات به کشورهای روسیه و اروپای شرقی صادر خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، در حال حاضر 60 واحد گلخانه‌ای به مساحت 265 هکتار در منطقه آزاد ارس وجود دارد که سالانه بیش از 23 هزار تن انواع صیفی جات گلخانه‌ای در ارس تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کشت گلخانه ای اشتغال منطقه آزاد ارس مجتمع گلخانه ای منطقه آزاد ارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته و ردیف بودجه تامین شده است که به پروژه تزریق می‌شود.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در خیابان آبشار بعد از پل غدیر به دلیل تردد ساکنان از شمال به جنوب به سمت حاشیه زاینده‌رود، مشکلات و حوادث زیادی رخ می‌داد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط سخت تردد شهروندان، شهرداری منطقه ۶ احداث پل عابر پیاده در خیابان آبشار سوم، جنب خیابان مسرور در امتداد شمال به جنوب را در دستور کار خود قرار داد، افزود: عملیات اجرایی، احداث پل‌های عابرپیاده به دلیل تداخل با فضای سبز نیاز به دریافت مجوز داشت که این اقدام نیز انجام شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه فونداسیون پنج پایه بتنی پل عابرپیاده خیابان آبشار اجرا شده است، ادامه داد: ۶۵ متر طول عرشه فلزی، ۱.۶ متر عرض و ۵.۵ متر ارتفاع این پل است

باقری با بیان اینکه ۹۰ درصد پل‌های عابر در کارخانه ساخته و در محل نصب می‌شود، گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته است که ردیف بودجه تأمین و به پیمانکار پروژه تحویل شده که با پیگیری و تلاش جهادی در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 748665

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • هراس اسرائیلی‌ها از افتتاح غرفه در شصتمین دو سالانه هنر ونیز + فیلم
  • هراس اسرائیلی‌ها از افتتاح غرفه در شصتمین دو سالانه هنر ونیز
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است