Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:57:56 GMT

۶۲۰ تاییدیه ایمنی آسانسور صادر شده است

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۴۷۷۳

۶۲۰ تاییدیه ایمنی آسانسور صادر شده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  محمدرضا نیازی مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه  با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد نظارت و صدور تاییدیه ایمنی آسانسور‌های برقی تحت پوشش استاندارد قرار دارد، اظهار داشت: به‌منظور اطمینان حداکثری از برقراری شرایط استاندارد و ایمنی، تمامی آسانسور‌ها باید به صورت سالیانه توسط شرکت‌های تائید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد، تحت بازرسی ادواری قرار گرفته و گواهینامه ایمنی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تمامی مدیران و مالکان ساختمان‌ها، مدیران دستگاه‌های اجرایی و تمامی بهره برداران از آسانسور‌های منصوبه در مجموعه‌های مختلف ملزم به دریافت تاییدیه ایمنی آسانسور هستند و در صورت نداشتن تاییدیه آسانسور با بروز هرگونه حادثه، مسئولیت پاسخگویی بر عهده آن‌ها خواهد بود.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه بیان داشت: در مرحله بازرسی‌ها، عدم انطباق آسانسور‌های منصوبه به مدیران گزارش خواهد شد و آن‌ها مکلف به رفع نواقص و استاندارد سازی آسانسور‌ها خواهند بود و در صورت انجام آسانسور مذکور تاییدیه ایمنی دریافت و شناسنامه ملی در کابین آن درج می‌شود.

او در خصوص آسانسور‌های دارای تاییدیه ایمنی بیان داشت: مطابق قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد، این آسانسور‌ها ماهیانه توسط مالکان و مدیران مکلف به انجام سرویس‌های نگهداری طی قرار داد با شرکت‌های نصاب مجاز هستند.

نیازی  بیان کرد: در یک سال گذشته ۱۵۵۰ بازرسی توسط کارشناسان استاندارد انجام و ۶۲۰ تاییدیه ایمنی آسانسور نیز صادر شده است.

او گفت: مالکین و بهره برداران از آسانسور‌ها به منظور اطمینان از تأیید اصالت گواهینامه ایمنی آسانسور می‌توانند نسبت به ارسال شناسه‌ی ملی درج شده در داخل کابین آسانسور به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ اقدام کنند، همچنین هرگونه شکایت را از طریق سامانه گویای ۱۵۱۷ در طول شبانه روز و یا خط ارتباطی کشوری ۴۵۱۷ به اطلاع این اداره کل رسانند.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان استاندارد پروانه استاندارد ایمنی آسانسور تاییدیه ایمنی آسانسور آسانسور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ارسلان خادمیان، از کشف ۱۰ تن و نیم چوب قاچاق در گچساران خبر داد و اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر (ع) شهرستان گچساران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محورهای مواصلاتی این شهرستان ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی کامیون بنز مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه، در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، تصریح کرد: با توجه به اهمیت حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب این منابع توسط سودجویان، مبارزه و برخورد قانونی و جدی با این اخلالگران در دستور کار است و شهروندان می‌توانند مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 747468

دیگر خبرها

  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • (تصاویر) بازرسی بدنی شرکت کنندگان در کنکور، قبل از ورود به جلسه آزمون
  • بازرسی بدنی یک داوطلب دختر کنکور خبرساز شد/ عکس
  • کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • ضرورت پرداخت حق تأهل به کارگران چهارمحال و بختیاری