Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:45:44 GMT

عوامل اختلال در تلفن‌های ثابت تهران و کرج دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۵۵۰۴

عوامل اختلال در تلفن‌های ثابت تهران و کرج دستگیر شدند

ایسنا/البرز رئیس پلیس آگاهی استان گفت: اعضای باند سارقان که در استان‌های تهران و البرز بیش از ۵۰۰ متر کابل برق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال به سرقت برده بودند، دستگیر شدند

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت کابل های مخابراتی در منطقه "کمالشهر" "کرج"، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از پلیس البرز، وی افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان مشخص شد سارقان در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت بیش از ۵۰۰ متر از کابل‌های مخابراتی منطقه کمالشهر کرده اند، که این موضوع سبب اختلال در ارتباط این منطقه با سایر مناطق شده بود.

این مقام انتظامی بیان کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی چهار نفر از سارقان در شهرستان شهریار استان تهران شدند که با دریافت نیابت قضائی به مخفیگاه آنها اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه تمامی متهمان را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ "نادربیگی" با بیان این که چهار دستگاه خودرو و یک دستگاه تراکتوری که سارقان در سرقت از آنها استفاده می‌کردند توقیف شد، اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار زیادی پوسته‌های کابل مخابراتی و ابزارآلات سرقت کشف شد.

وی با اشاره به این که متهمان در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان به سرقت‌های متعدد کابل‌های مخابراتی در استان‌های تهران و البرز اقرار کرده اند، تصریح کرد: ارزش کابل‌های سرقت شده در استان البرز بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات پیرامون کشف سایر سرقت‌ها و شناسایی خریداران اموال مسروقه ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استان تهران استان البرز شهرستان شهریار کرج پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر