Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@17:19:47 GMT

اردن: مساجد در طول ماه رمضان باز نخواهند شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۷۰۲۴

خرداد: «شیخ محمد الخلایله» وزیر اوقاف اردن روز پنج شنبه به بحث و جدل ها بر سر بستن مساجد این کشور در ماه مبارک رمضان پایان داد و اعلام کرد که مساجد در طول ماه رمضان باز نخواهند شد.
به گزارش خرداد، شفقنا به نقل از رای الیوم، الخلایله گفت: مساجد اردن در طول ماه مبارک رمضان به دلیل کرونا بسته خواهد بود.
او از سخنان برخی محافل این کشور که گفته بودند وزارت اوقاف اردن به عمد مساجد را بسته، انتقاد کرد و گفت: برخی در موضوع بستن مساجد شک می کنند که گویا ما عمدا مساجد خداوند را بسته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این وزیر اردنی در ادامه گفت: وزارت اوقاف در امر بستن مساجد، موضوع صحت عمومی را از باب حکم شرعی آن مدنظر قرار می دهد.
اردن درحالی مساجد این کشور را در طول ماه رمضان بسته که براساس اعلام وزارت بهداشت این کشور، در ۵ روز اخیر هیچ مورد ابتلا به ویروس کرونا به ثبت نرسانده است. برچسب ها: اردن ، ماه رمضان

منبع: خرداد

کلیدواژه: اردن ماه رمضان طول ماه ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب رسانه و فرهنگ از عوامل تولید برنامه‌های ماه مبارک رمضان صدا و سیمای خوزستان تقدیر شد.

مدیر کل صدا و سیمای خوزستان نیز در این مراسم گفت: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی از جمله پخش زنده محافل قرآنی، ترتیل خوانی قرآن کریم و ضبط و پخش ۲۰۰ جلسه محفل قرآنی خانگی انجام شده است.

داریوش دبیقی با اشاره به تولید مجموعه تصویری آوای نور در شبکه خوزستان افزود: این مجموعه یکی از برنامه‌های خلاقانه و اثرگذار درماه مبارک رمضان بود که مورد تقدیر دفتر مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از همکاری نماینده ولی فقیه استان در جهت تولید برنامه‌های ماه رمضان ادامه داد: یکی از نمونه‌های مؤثر در تولید برنامه سازی ماه رمضان هماهنگی اثر گذار اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برای تولید برنامه‌ها بوده است.

کد خبر 6092192

دیگر خبرها

  • چرایی بدل شدن اردن به بخشی از سپردفاعی در خدمت صهیونیست‌ها
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • وزیرخارجه اردن: نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند
  • وزیرخارجه اردن:نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • افزایش بهره‌وری اوقاف یعنی موفقیت در گستراندن خیرات در کشور
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت