Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان اردبیل همزمان با روز کارگر در کارخانه ذوب آهن حضور یافت و به بررسی مشکلات این واحد تولیدی پرداخت. تاریخ انتشار: 18:14 - 11 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۷۰۴۴

خبرگزاری میزان - همزمان با فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر، ناصر عتباتی به همراه دادستان، مدیرکل کار، رییس سازمان صمت، معاون امور اقتصادی استاندار استان اردبیل و جمعی از مسئولین از کارخانه ذوب آهن اردبیل بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حاشیه این بازدید گفت: این واحد تولیدی به دلیل پاره‌ای از مشکلات در سال‌های قبل راکد و از چرخه تولید خارج شده بود که خوشبختانه با پیگیری دستگاه قضایی استان اردبیل و طی جلسات متعدد بسیاری از مشکلات مرتفع و با ۱۵۰کارگر، در سال ۹۶ مجددا وارد چرخه تولید شد.

رییس کل دادگستری اردبیل افزود: پاره‌ای از مشکلات این واحد از قبیل مشکلات مربوط به تامین اجتماعی، مطالبات کارگری در طول ماه‌های گذشته، مسائل ایمنی و بهداشتی و رفاهی و ... بود که طی جلسه‌ای با مدیران استانی در محل کارخانه به دفت بررسی و برای برخی از مشکلات از قبیل پرداخت حقوق معوق کارگران، تهیه ملزومات حفاظتی بهداشتی و مشکل آب شرب فی المجلس تصمیم گیری شد و برای بررسی و حل برخی از مشکلات که نیاز به بررسی بیشتری داشت طی هفته آتی در محل دادگستری کل استان اردبیل تصمیم گیری خواهد شد.

عتباتی در ادامه با اشاره به اینکه این واحد تولیدی یکی از مهم‌ترین واحد‌های تولیدی استان و منطقه است، افزود: سعی بر این است تا این کارخانه با حداکثر ظرفیت به تولید خود ادامه دهد و مسلما فعالیت اینگونه واحد‌های تولیدی نقش موثری در رونق اشتغال و جهش تولید در استان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: حل مشکلات شرکت ایران ترانسفوی زنجان با بیش از ۲ هزار نیروی شاغل

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان اردبیل همواره از سرمایه گذاری مشروع و قانونی به منظور رونق بخشیدن به تولید، اشتغال، توسعه و پیشرفت در استان آن حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری اردبیل کارخانه ذوب آهن روز کارگر استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، امیر رضا رجبی با حضور در این مجموعه از توانمندی‌های مجموعه کشت و صنعت جوین نظیر کارخانه اسید سیتریک، کارخانه قند چغندری، واحد تولید بذر، واحد فناوری‌های نوین و دیگر قسمت‌های این شرکت بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: این مجموعه باعث افتخار استان و کشور است که با سابقه طولانی در کشاورزی و صنعتی به حوزه فن آوری‌های نوین در توسعه تکنولوژِ قدم گذاشت.

 مدیرکل صمت خراسان رضوی افزود: این مجموعه در گذشته نمانده و با استفاده از تکنولوژی روز به سوی آینده حرکت می‌کند و این مهم راز ماندگاری این شرکت بزرگ است.

دیگر خبرها

  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور