Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو ائتلااف «سائرون» در پارلمان عراق اعلام کرد که کابینه جدید عراق روز سه شنبه در پارلمان به رای گذاشته می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف «سائرون» در پارلمان عراق اعلام کرد که موعد برگزاری جلسه ویژه پارلمان برای رای گیری درباره کابینه مصطفی الکاظمی روز سه‌شنبه هفته آینده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بدر الزیادی» عضو ائتلاف سائرون در گفت‌وگو با پایگاه خبری المعلومه عراق گفت: «گروه‌های سیاسی توافق بر سر اکثر نامزدهای تصدی مسئولیت پست‌های وزارتی را با مصطفی الکاظمی نهایی کردند و اسامی نامزدها یکسره شده است».

وی افزود: «پارلمان روز سه شنبه هفته آینده را برای به رأی گذاشتتن کابینه الکاظمی تعیین خواهد کرد و اگر سه شنبه نشد، روز چهارشنبه این جلسه برگزار می‌شود».

الزیادی تصریح کرد: «البته هنوز تکلیف سه وزارتخانه کشور، دفاع و دارایی نهایی نشده است و اگر طی ساعات آتی توافقی درباره آنها حاصل نشود ترکیب کابینه منهای این سه وزارتخانه ارائه می شود».

«مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر مأمور به تشکیل کابینه عراق روز چهارشنبه خبر داد برنامه‌ خود را به ریاست پارلمان ارائه کرده است.

ارسال برنامه‌های کابینه به پارلمان در حالی است که تنها دو هفته تا پایان مهلت «مصطفی الکاظمی» برای تشکیل کابینه عراق باقی مانده است و گفته می‌شود مذاکرات الکاظمی با احزاب سیاسی پایان یافته است.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: عراق کابینه سائرون مصطفی الکاظمی سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار دو تیم روز جمعه، ۷ اردیبهشت، در تایلند برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار ملی‌پوشان افغانستان موفق شدند که چهار بار دروازه حریف‌شان را باز کنند و در سوی دیگر بازیکنان عراق تنها دو گل خورده را جبران کردند

در این نیمه، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی هرکدام یک بار و مهران غلامی دوبار برای افغانستان گل‌زنی کردند.

در نیمه دوم بازی، عراق هرچند یک گل خورده دیگر را نیز جبران کرد، اما جواد صفری برای پنجمین بار دروازه این تیم را باز کرد و نتیجه بازی پنج بر سه به نفع ملی‌پوشان کشور شد.

با این نتیجه افغانستان فرصت دارد تا با پیروزی در برابر برنده دیدار قرقیزستان و ویتنام، به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ صعود کند.

دیدار تیم‌های ویتنام و قرقیزستان قرار است امروز برگزار شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • عراق قانون مجازات همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • ۲۸ اردیبهشت، روز جهانی نجوم در ایران
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود