Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@04:56:35 GMT

بوندسلیگا بازهم به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۹۱۵۲

بوندسلیگا بازهم به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, در حالی که پیش بینی می‌شد مسابقات فوتبال بوندسلیگای آلمان از روز ۹ می (۲۰ اردیبهشت) از سرگرفته می شود، اما این امر حداقل یک هفته دیگر به تعویق افتاد.

تصمیم گیری درباره شروع مسابقات فوتبال بوندسلیگای آلمان، ۲ هفته دیگر به تعویق افتاد و این بدان معنی است که زودترین زمان از سرگیری این رقابت‌ها ۱۶ می (۲۷ اردیبهشت) خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از شیوع ویروس کرونا در اروپا، بوندسلیگای آلمان از اواسط مارس به حالت تعلیق درآمد و پیش بینی می‌شد این هفته درباره از سرگیری آن تصمیم گیری شود. اما اکنون بر اساس گزارش رسانه‌ها این تصمیم گیری به تعویق افتاده است و شروع مجدد بازی‌ها از روز ۹ می‌ عملا منتفی است.

بیشتر بخوانید: قوانین سخت آلمانی‌ها برای از سرگیری بوندس لیگا/ بازیکنان باید در هر بازی ماسک بزنند

پس از شروع مجدد بازی ها، حداکثر ۲۱۳ نفر از مسئولان و مقامات مجاز خواهند بود در طول مسابقات در ورزشگاه (بر روی سکو‌ها یا کنارزمین بازی) حضور داشته باشند. در حالی که ۱۰۹ نفر دیگر شامل کادر امنیتی خارج از ورزشگاه مستقر خواهند شد تا از تجمع هواداران در بیرون ورزشگاه جلوگیری کنند.

بازیکنان توسط تیم بهداشتی و ماموران امنیتی کنترل خواهد شد و تحت آزمایش‌های منظم قرار خواهند گرفت. هرگونه ابتلای بازیکنان به کسانی که مسئول هستند گزارش خواهد شد، اما تیم به طور اتوماتیک قرنطینه نخواهد شد. با این وجود صحبت‌های دولت مردان در روز پنجشنبه میزان آمادگی زیرساخت‌ها برای بازگشت فوتبال را روشن‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بوندسلیگای آلمان بوندسلیگا فوتبال اروپا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا

بایرن مونیخ در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا با درخشش هری کین به پیروزی دست پیدا کرد و دورتموند هم شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش ایسنا، در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا ۴ بازی برگزار شد که در حساس ترین بازی بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آینتراخت فرانکفورت پذیرایی کرد و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

هر دو گل بایرن مونیخ را در این بازی هری کین به ثمر رساند تا به رکورد خیره کننده خود در گلزنی ادامه دهد. او در این فصل ۳۵ گل به ثمر رسانده است.

بایرن مونیخ با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی مستحکم تر کرد.

و اما در دیگر بازی حساس یک نتیجه عجیب رخ داد به طوریکه بوروسیا دورتموند که به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده با نتیجه ۴ بر ۱ برابر لایپزیگ شکست خورد.

دورتموند با این شکست سنگین با ۵۷ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نتایج دیگر دیدارها 

فرایبورگ ۱- وولفسبورگ ۲

آگزبورگ ۰- وردربرمن ۳

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد
  • خلاصه بازی بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)
  • بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت؛ بازهم حفظ شکست‌ناپذیری در ثانیه آخر
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • کمک بایرن به کین
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک