Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@17:42:55 GMT

رکورد شکنی اسپاتیفای در دوران قرنطینه

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۰۲۳۵

رکورد شکنی اسپاتیفای در دوران قرنطینه

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، این واقعیت که مردم به دلیل همه گیری ویروس کرونا خانه را ترک نمی کنند مگر اینکه لازم باشد باعث افزایش چشمگیر مصرف اینترنت در سراسر جهان شده است. در حالی که سرویس هایی مانند YouTube و Netflix شروع به دستیابی به بیشترین میزان استفاده در همه دوران کرده اند، تعداد کاربران Spotify Premium نیز در طول اپیدمی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران ویژه Spotify به طور قابل توجهی افزایش یافته است

براساس گزارش سه ماهه اول سال 2020 که توسط Spotify اعلام شده است، تعداد مشترکانی که حق اشتراک ماهیانه پرداخت می‌کنند 31 درصد افزایش یافته و به 130 میلیون نفر رسیده است. در راستای افزایش تعداد مشترکان، درآمد شرکت نیز افزایش یافته است. در سه ماهه اول ، درآمد این شرکت از 1.51 میلیارد یورو به 1.85 میلیارد یورو افزایش یافته است. ارزش سهم شرکت نیز 2 درصد افزایش یافته است.

این اپلیکیشن که دارای نسخه های رایگان و پولی است در نسخه رایگان از تبلیغات درآمد کسب می کند و در نسخه ویژه (پرداخت حق اشتراک)، با پرداخت ماهانه، از هر کاربر درآمد ثابت دریافت می کند. یعنی ویژگی‌های اساسی رایگان هستند و در ازای آن سرویس همراه با تبلیغات خواهد بود. این درحالی است که ویژگی‌های اضافی شامل کیفیت پخش بهتر و دانلودهای موسیقی آفلاین از طریق پرداخت اشتراک ماهانه/سالانه ارائه داده می‌شود.

ما شاهد هستیم که شرکت های رسانه دیجیتال در طول اپیدمی ویروس کرونا درآمدشان به شکل فزاینده ای افزایش یافته است.

به دلیل بیماری همه گیر، کارکنان شرکت نیز کار خود را از شرکت به خانه تغییر داده اند. این شرکت که تاکنون هیچ یک از کارکنان خود را اخراج نکرده است، اعلام کرده که در باقی مانده سال 2020 میزان استخدام را 30 درصد کاهش می دهد.

اسپاتیفای یک سرویس اِستریم موسیقی، پادکست و ویدئو است که به‌طور رسمی در ۷ اکتبر ۲۰۰۸ راه‌اندازی شد. اسپاتیفای توسط شرکت نوپای Spotify AB در استکهلم توسعه یافت. اسپاتیفای از حقوق مؤلفین آثار موسیقی به‌صورت کامل محافظت می‌کند و با امکانات پیشرفته خود امکان شنیده‌شدن و معرفی هنرمندان را فراهم می‌آورد.

اسپاتیفای برای بیشتر پلتفرم‌ها از جمله PC های ویندوزی، مک‌اواس و لینوکس و همچنین تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های آی‌اواس و اندروید موجود است. موسیقی می‌تواند از طریق پارامترهای مختلف مثل نام هنرمند، آلبوم، سبک، لیست پخش یا ناشر مرور یا جستجو شود.

کاربران می‌توانند لیست‌های پخش را ایجاد، ویرایش و به اشتراک بگذارند. همچنین آن‌ها می‌توانند قطعات را بر روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند و با دیگر کاربران لیست پخش بسازند.شما برای گوش دادن به موسیقی از کدام بستر استفاده می کنید؟

انتهای پیام/

289 / 336 اسپاتیفای

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اسپاتیفای افزایش یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!

ایتنا - شرکت اپل به کاربران آیفون هشدار داده که باید هنگام شارژ گوشی‌های هوشمند خود نکات ایمنی را رعایت کنند در غیر این صورت ممکن است آتش‌سوزی، برق گرفتگی یا آسیب جدی رخ دهد.
بر اساس جزییات منتشر شده در وبسایت پشتیبانی اپل، این شرکت فناوری از کاربران خواسته است که آیفون، آداپتور یا کابل شارژر را هرگز زیر پتو، بالش یا بدن خود قرار ندهند زیرا این کار می‌تواند باعث گرم شدن بیش از حد دستگاه و بروز حادثه شود.

اپل تاکید کرده آیفون، آداپتور و شارژر بی‌سیم خود را هنگام استفاده یا شارژ کردن در مکانی با تهویه مناسب نگه دارید. اگر آیفون شما در حال شارژ است، نباید برای مدت طولانی با بدن شما تماس داشته باشد.

این هشدار به ویژه زمانی اهمیت می‌یابد که کاربران قصد خوابیدن یا قرار گرفتن در شرایطی را دارند که نمی‌توانند افزایش دمای گوشی را متوجه شوند.

براساس توصیه‌های ایمنی اپل، کاربران باید همواره از آداپتورها و کابل‌های اصلی این شرکت برای شارژ آیفون استفاده کنند. محصولات شرکت‌های ثالث و ارزان‌قیمت ممکن است استاندارد لازم را نداشته و خطرآفرین باشند.

اپل همچنین هشدار داده است که کابل‌ها یا شارژرهای آسیب دیده یا مرطوب می‌توانند باعث آتش سوزی، برق گرفتگی، جراحت یا آسیب به گوشی یا دیگر اموال شوند.

این اقدام اپل در پی گزارش‌های متعددی درباره گرم شدن بیش از حد آیفون‌ها حین شارژ صورت گرفته است. چنین وضعیتی می‌تواند عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

با افزایش نگرانی‌ها درباره ایمنی محصولات فناوری، شرکت‌های بزرگ ناگزیرند دستورالعمل‌های لازم را برای استفاده ایمن از دستگاه‌های هوشمند منتشر کنند.

دیگر خبرها

  • چند ترفند ساده برای آن‌که هوش مصنوعی، اطلاعات شما را ندزدد
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • چطور از دسترسی هوش مصنوعی به اطلاعات حساس جلوگیری کنیم؟
  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • گزینه عجله ندارم از تپسی حذف شد
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان