Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@23:22:44 GMT

معاون اول رئیس‌جمهور از شرکت مس قدردانی کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۱۲۰۵

معاون اول رئیس‌جمهور از شرکت مس قدردانی کرد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مس پرس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور طی نامه‌ای، از عملکرد موفق شرکت ملی صنایع مس ایران و ثبت رکورد تولید 250 هزار تن مس کاتدی در سال 1398، قدردانی کرد.
بر اساس این گزارش، شرکت مس در سال گذشته به‌رغم تحریم‌ها با یک برنامه‌ریزی دقیق و با همت و همدلی پرسنل و در راستای جهش تولید و فراهم کردن زیرساخت‌های افزایش تولید موفق به ثبت رکوردهای بی‌نظیر و ماندگاری در حوزه تولید و فروش و توسعه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است، رشد 127 درصدی فروش نسبت به سال قبل، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و ایمنی و بهداشت همکاران،  ثبت رکورد تولید 1٫180٫127 تن کنسانتره مس، به‌عنوان بالاترین میزان تولید کنسانتره از زمان راه‌اندازی شرکت تاکنون،  آند تولیدی ذوب مس سرچشمه به میزان 240،030 تن به‌عنوان رکورد تولید از ابتدای راه‌اندازی این کارخانه و مجموع آند تولیدی کل شرکت در سال 1398 به میزان 304،446 تن، ثبت رکورد تولید 8٫210 تن کنسانتره مولیبدن به عنوان بیشترین تولید شرکت، صادرات بیش از 1،009،226،957دلاری شرکت در سال 1398 بیش از دو برابر فروش صادراتی در سال 1397، رکورد فروش خارجی با مبلغی بیش از 116608 میلیون ریال، بالاترین میزان درآمد صادراتی، فروش 251،915تن کاتد برای اولین بار، بالاتر از مجموع 250،133 تنی کاتد تولیدی شرکت، بازدهی 146 درصدی سهام شرکت به‌عنوان بالاترین میزان بازدهی سالانه شرکت،  دستیابی به ارزش بازار به رقم بیش از 728،964،600 میلیون ریال، بالاترین رقم تاریخی ارزش بازار شرکت و تبدیل شدن به سومین شرکت پرارزش بورس تنها گوشه‌هایی از دستاوردهای شرکت مس در سال گذشته بود که به نام «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری مزین شده بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری سهام معاون اول شرکت ملی صنایع مس ایران مس کاتدی رکورد تولید ثبت رکورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فیلترینگ یا فروش تیک‌تاک را امضا کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ با امضای رئیس‌جمهور آمریکا، لایحه حمایت این کشور از رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان به قانون تبدیل شد. با این لایحه آمریکا بیش از ۹۰ میلیارد دلار به رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان کمک مالی و نظامی می‌کند.

محدودیت شبکه اجتماعی تیک‌تاک که در پوشش این لایحه در سنا تصویب شد و به امضای بایدن رسید، موردتوجه رسانه‌ها و شهروندان آمریکایی قرار گرفته است.

مالک تیک‌تاک ۹ ماه فرصت دارد سهامش را به آمریکایی‌ها بفروشد وگرنه در آمریکا مسدود می‌شود. تیک‌تاک ۱۷۰ میلیون کاربر آمریکایی دارد و مقامات آمریکایی به دلیل سهام ۲۰ درصدی شرکت بایت دنس که مالک چینی دارد، این سکو را خارجی و برای آمریکا خطرناک می‌دانند.

گفت‌وگو با سالار واعظی - خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فیلترینگ یا فروش تیک‌تاک را امضا کرد
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر