Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قنادان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به درخواست رانندگان ناوگان تاکسی اینترنتی مبنی بر توزیع محفظه جدا کننده صندلی راننده تاکسی از دیگر مسافران از سوی سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران گفت: سازمان تاکسیرانی وظیفه‌ای برای توزیع محفظه جدا کننده صندلی راننده از دیگر مسافران بین رانندگان ناوگان تاکسی‌های اینترنتی (اسنپ و تپسی) ندارد و مدیریت شرکت‌های تاکسی اینترنتی باید برای رانندگان خود این محفظه را تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه محفظه جدا کننده صندلی راننده از دیگر مسافران به شکل رایگان در اختیار رانندگان ناوگان تاکسیرانی شهرداری تهران قرار گرفته است، گفت: سرویس دهی رایگان سازمان تاکسیرانی به رانندگان این ناوگان در توزیع محفظه جداکننده راننده از سایر مسافران به این دلیل است که رانندگان ناوگان تاکسی در طول سال مبالغی را به سازمان تاکسیرانی پرداخت می‌کنند.

قنادان در پاسخ به این سوال که شرکت تاکسی‌های اینترنتی به چه شکل می‌توانند محفظه جدا کننده صندلی راننده از دیگر مسافران را تهیه و بین رانندگان خود توزیع کنند؟ گفت: اگر شرکت‌های تاکسی اینترنتی (اسنپ و تپسی) تمایل به ارائه این خدمت به رانندگان ناوگان خود دارند می‌توانند با هماهنگی با سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران و پرداخت هزینه آن، این محفظه جدا کننده صندلی راننده از سایر مسافران را دریافت و در بین رانندگان خود توزیع کنند.

او در پاسخ به این سوال که هزینه تولید هر محفظه جدا کننده صندلی راننده از صندلی دیگر مسافران چه مبلغی است؟ گفت: به دلیل رقابت در بازار نمی‌توان این رقم را مطرح کرد، اما بر اساس کیفیت تولید و شکل محفظه قیمت‌های تمام شده متفاوت است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که چرا ظرفیت تولید محفظه راننده تاکسی پایین است؟ گفت: در ابتدای اجرای طرح به دلیل آن که در آزمون و خطای کیفیت و کارآیی محفظه جدا کننده صندلی راننده از دیگر مسافران بودیم، سرعت تولید پایین بود که به مرور زمان با اصلاح ایرادات تولید افزایش پیدا می‌کند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران رانندگان ناوگان تاکسی تاکسی اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون جدید FIA برای فرمول یک

فدراسیون جهانی اتومبیلرانی قوانین جدیدی را برای جلوگیری از شروع اشتباه و از دست دادن تمرینات به دلیل باران وضع کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، FIA قوانین جدیدی را منتشر کرده که هدف آن مبارزه با شروع‌های نادرست رانندگان و تیم‌هایی است که مسابقات مقدماتی فرمول یک را به دلیل باران از دست می‌دهند.

در جریان گرندپری عربستان سعودی با حضور راننده مک لارن لاندو نوریس رخ  مشخص بود که این راننده انگلیسی زود شروع کرد، اما در نهایت راننده جریمه نشد. این به این دلیل اتفاق افتاد که سیستم نظارتی شروع نادرست نوریس را تشخیص نداد.از این پس، ناظران مسابقه حق دارندرانندگان را برای شروع خیلی زود و بدون تایید فنی جریمه کنند.

دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!

 قانون دوم، به دلیل وضعیت تمرین آزاد در طول مسابقات گرندپری ژاپن معرفی شد. پیش از یکی از تمرینات، بارندگی شدید آغاز شد که در نتیجه اکثر تیم‌ها برای صرفه‌جویی در لاستیک‌ها، رانندگان خود را به پیست نبردند. طبق قوانین جدید، تیم‌هایی که به دلیل چنین شرایطی تمرین را از دست ندهند، در همان روز یک ست لاستیک میانی دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک
  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی
  • مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد
  • تاکسی بدون خط
  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • گزینه عجله ندارم از تپسی حذف شد
  • مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی اعلام شد
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها