Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر مشهد از اقدامات آستان قدس رضوی و تصمیم به‌هنگام تولیت این آستان قدسی در مواجهه با بحران شیوع ویروس کرونا برای حفط سلامتی زائران تقدیر کرد.

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حیدری در جلسه دیدار اعضای شورای شهر مشهد با تولیت آستان قدس رضوی که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، با تقدیر از همکاری و تعامل متقابل آستان قدس رضوی با مجموعه مدیریت شهری برای رفع مشکلات شهر مشهد گفت: از تصمیم خطیر حجت الاسلام والمسلمین مروی در قبال مسئله شیوع کرونا با ایجاد محدودیت موقت در زیارت حرم مطهر رضوی که موجب پیوند علم و دین در میان محافل علمی و مردمی شد، قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اتخاذ چنین تصمیم دشواری کمک بسیار بزرگی به مجموعه شهری مشهد کرد. علیرغم اینکه گرفتن این تصمیم در کنار مضجع نورانی حضرت رضا(ع) برای محدود کردن زیارت ارادتمندان اهل بیت(ع)، برای همه ما تصمیم سختی است.   

 اهمیت هم‌افزایی دو مجموعه در مواجهه با بحران‌ها

حیدری ضمن تایید رویکرد تولیت آستان قدس رضوی در مواجهه با مسئله کرونا گفت: توجه به نظر کارشناسان بهداشتی و درمانی کشور از سوی آستان قدس رضوی، بازتاب بسیار مطلوبی در محافل مختلف داشت. شورای شهر مشهد هم به سهم خود اقدامات مرتبطی را با ترجیح سلامتی مردم در این کلان شهر پیشرو کشور آغاز کرد.

وی به اقدام مرتبط شورای شهر اشاره و اضافه کرد: مهمترین اقدام در این شرایط، توقف حوزه حمل و نقل عمومی اعم از متر و اتوبوس بوده است، با این حال در صورتی که مجموعه اقدامات ما با اقدامات آستان قدس رضوی همراه نمیشد، شاید هیچ اثرگذاری نداشت.  

رئیس شورای شهر مشهد با تاکید بر اهمیت هم‌افزایی دو مجموعه و قدرشناسی از تدبیر و درایت تولیت آستان قدس رضوی در شرایط نامساعد کنونی، به رویکردهای این شورا در ارتقای مدیریت شهری طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: توجه به شفافیت و انضباط، اتخاذ مصوبات مناسب در جهت کمک به مناطق کم برخوردار شهر مشهد و نیز ارائه ظرفیت‌های لازم به شهرداری مشهد برای توسعه شهر و رفع مسائل حاشیه‌نشینان، از جمله رویکردهای سال ۹۸ شورای شهر مشهد هستند.  

حیدری با تاکید بر توانمندسازی نیروها در جامعه هدف برای جلوگیری از تکرار مشکلات در آینده، بیان کرد: اقدامات کوتاه مدت و امدادی در شرایط بحرانی ضرورت دارد ولی باید تمرکز تلاش‌های نهادهای دولتی و حمایتی بر توانمندسازی مردم قرار بگیرد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تقدیر آستان قدس رضوی مقابله با کرونا محمدرضا حیدری آستان قدس رضوی شورای شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله العظمی مکارم شیرازی در پیامی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور تقدیر کرد.

در متن این پیام آمده است: عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می‌کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. انشاالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و انشاالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

کد خبر 6089173

دیگر خبرها

  • تقدیر مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»