Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از نیویورک پست نوشت: چیو کوئو چنگ، مدیر "دفتر امنیت ملی" تایوان زمانی که در یک جلسه استماع با قانونگذاران پارلمان شرکت داشت با پرسشی درباره شایعات پیرامون مرگ کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی مواجه شد اما پاسخی مبهم داد.

بر اساس گزارش یک نشریه تایوانی، وی ابتدا خندیده و وقتی از او پرسیدند که خنده‌اش در حقیقت به معنی زنده بودن رهبر کره شمالی است از پاسخ دادن طفره رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشریه نوشت که چیو به قانونگذاران تایوانی تصریح کرد: جواب من بر مبنای اطلاعاتی است که موجود هستند و یک اظهار نظر نیست.

در ادامه این گزارش آمده است: او از توضیح بیشتر با استناد به الزام به محافظت از منابع سازمان اطلاعات در کره شمالی خودداری کرد.

با این حال او به قانونگذاران تایوان اطمینان داد برنامه های احتیاطی برای سناریوی جنگ قدرت بالقوه در منطقه در صورتی که رهبر کره شمالی تسلیم مرگ شود آماده شده‌اند.

به نوشته نشریه مذکور، هیو میو یوآن، معاون وی بعدا تاکید کرد که اطلاعات آنها قادر به تایید وضعیت سلامت کیم جونگ اون نیستند.

به نوشته تایپه تایمز، او خاطر نشان کرد: بر طبق آنچه که ما می‌دانیم، کیم جونگ اون همچنان مسئول و کنترل کننده ارتش و دولت کره شمالی است.

کد خبر 506948 برچسب‌ها تایوان کره شمالی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تایوان کره شمالی رهبر کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ نوشت: «امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم؛ از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند، تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی سموعی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره شایعاتی مبنی بر تغییر محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی نوشت:

«شنبه در شورای زیر ساخت وزارت فرهنگ، محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم.

آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت: خزاعی کارهای نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. تمام

امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»


کد خبر 748600

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • ادعای فعالیت نظامی چین در تنگه تایوان پس از پایان سفر بلینکن
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • واکنش شاعرانه محمد مهدی عبداللهی به شعر رهبر انقلاب