Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@22:10:05 GMT

شمار بهبودیافتگان کرونا از یک میلیون نفر گذشت

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۶۰۲۲

شمار بهبودیافتگان کرونا از یک میلیون نفر گذشت

آفتاب‌‌نیوز :

طبق این گزارش تا صبح جمعه یک مه (۱۲ اردیبهشت) یک میلیون و ۴۲ هزار و ۹۲۱ نفر در فهرست بهبودیافته‌ها از این بیماری ثبت شده‌اند.

دانشگاه هاپکینز البته اشاره می‌کند که این شمار بهبودیافتگان در موارد رسمی ثبت شده است که با روش‌های آزمایش هر کشور متفاوت است.

بر اساس این گزارش برخی از موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا نیز وجود دارد که بنا به توصیه پزشک در خانه قرنطینه شده‌اند اما نام این افراد در میان افراد مبتلا به کووید ۱۹ ثبت نمی‌شود بنابراین شمار واقعی بهبودیافتگان این بیماری می‌تواند بسیار بیشتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر در سراسر جهان حدود ۳.۳ میلیون نفر مبتلا به ویروس جدید کرونا گزارش شده‌اند که از این میان بیش از ۲۳۳ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: یورونیوز

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا

روزنامه انگلیسی «گاردین» گزارش داد که قرار است پناهجویان در سرتاسر انگلیس برای تدارک برای اخراج خود به رواندا از فردا دوشنبه در چارچوب عملیات غافلگیرانه وزارت کشور بازداشت شوند.

براساس گزارش القدس العربی، به گفته گاردین، این روند که به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت، شامل بازداشت برخی از پناهندگانی است که در جلسات معمول در دفاتر خدمات مهاجرت شرکت می‌کنند و آنها را در سراسر کشور نگهداری می‌کنند و سپس آنها را به مراکز بازداشت منتقل می‌کنند و سپس در پرواز‌های رواندا قرار می‌گیرند.

به گزارش بلومبرگ نیز راه اندازی این عملیات درست چند روز قبل از انتخابات شورای محلی در انگلیس انجام می‌شود و ادعا‌های ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس مبنی بر اینکه اقدامات سختی را علیه مهاجرت غیرقانونی انجام می‌دهد، تقویت می‌کند.

سخنگوی وزارت کشور انگلیس در بیانیه‌ای گفت که دولت وارد مرحله نهایی فعال سازی اخراج پناهجویان به رواندا می‌شود.

وزارت کشور انگلیس گفت: در برخی مواقع این امر ناگزیر شامل بازداشت افراد برای آماده شدن برای اولین پروازی است که قرار است طی ۱۰ تا ۱۲ هفته به مقصد رواندا انجام شود.

این وزارت خانه در ادامه افزود: اظهار نظر بیشتر در مورد فعالیت عملیاتی نامناسب است.

بر اساس توافقی که سال گذشته میان انگلیس و رواندا منعقد شد، دولت بریتانیا قصد دارد ده‌ها هزار پناهجو را که به گونه غیرقانونی و توسط قایق به این کشور آمدند را به شرق آفریقا بفرستد.

طبق سیاست حکومت انگلیس هر کسی که به صورت غیرقانونی وارد این کشور ‌شود، به جز افراد زیر سن قانونی بدون همراه، به رواندا فرستاده خواهند شد. این افراد می‌توانند در رواندا باقی بمانند اما نمی‌توانند وارد انگلیس شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح می شود
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح خواهد بود
  • توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • شولتز: توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر رسید