Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@05:20:14 GMT

آرایشگاه ها همچنان بسته بمانند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۷۷۱۰

آرایشگاه ها همچنان بسته بمانند

عباس گلشن، رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به وضعیت کاری آرایشگران، گفت: با شیوع کرونا  صنوف آرایشگر از قبل عید تعطیل هستند. 

گلشن با تاکید بر اینکه تمام آرایشگران باید تا تصمیم گیری ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل باشند، گفت: آرایشگرانی که قبل از اعلام زمان بازگشایی شروع به فعالیت کنند، با آنها برخورد خواهد شد و فعالیت آنها کاملا غیرقانونی است و در صورتی که این مراکز شناسایی شود پلمب خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران با بیان اینکه یکی از اصول صنف آرایشگران رعایت نظافت و بهداشت حرفه ای است، بیان کرد: همه باید دست به دست دهیم تا از شیوع و انتشار ویروس کرونا جلوگیری کنیم چرا که اگر همه موارد رعایت شود جایی برای نگرانی نیست.

بیشتر بخوانید: پاساژ‌های تهران شنبه باز نمی‌شوند/ تعیین پروتکل های بهداشتی خاص برای ادامه فعالیت پاساژ‌ها

رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران ادامه داد: ۲ هزار واحد صنفی آرایشگری فعال در تهران داریم که ۴ هزار واحد صنفی غیر مجاز فعالیت می‌کنند که در صورت برخورد با این صنوف غیر مجاز، پلمب خواهند شد.

او با تاکید بر اینکه تعداد  آرایشگاه هایی که در تمام نقاط شهر به طور غیرقانونی فعالیت می کنند، زیاد است و رویه فعالیت آنها مناسب نیست، گفت:  این مساله نارضایتی مشتریان را در پی دارد و مشتریان نیز باید به منظور حفظ سلامت و بهداشت پیش از مراجعه به چنین واحد‌هایی از داشتن مجوز کسب این واحد‌های صنفی مطمئن شوند تا خود را در معرض آزمایش افراد نامطمئن قرار ندهند.

رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران تشریح کرد: به محض اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص بازگشایی مشاغل پرخطر تصمیم گیری کند، آرایشگاه ها فعال خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اتحادیه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۷۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 746323

دیگر خبرها

  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • قیمت سکه امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی