Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع سیاسی فاش کرد، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر مکلف عراق به فراکسیون‌های سیاسی این کشور اعلام کرد که امکان اجرای تمامی آنچه در برنامه‌های دولتی ذکر شد، وجود ندارد.

به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، این منبع اظهار کرد، نخست وزیر مکلف عراق برنامه‌های کابینه‌ خود را بر این اساس که کابینه موقت است، ترسیم کرده، به این شکل که تنها برنامه‌هایی را که این مدت زمانی برای اجرای آنها کافی است، تعیین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقابل برخی فراکسیون‌ها نسبت به نبود برخی مسایل و یا درج برخی برنامه‌های دیگر و یا روشن نبودن برخی از آنها اعتراضاتی مطرح می‌کنند.

این منبع گفت: نخست وزیر مکلف به رهبران فراکسیون‌های سیاسی اعلام کرد که کابینه‌اش تنها اتاق فوق‌العاده‌ای برای رسیدگی به پرونده‌های دشواری خواهد بود که کشور را تهدید می‌کنند و مسایل و پرونده‌هایی که فراکسیون‌های سیاسی خواستار رسیدگی به آنها هستند، به سال‌ها زمان، امکانات و توافقی سیاسی نیاز دارند و فاکتور زمان آن را اداره می‌کند.

منبع یاد شده تاکید کرد: با این وجود، احزاب سیاسی توصیه‌ها و نکاتی درباره برنامه‌های کابینه الکاظمی به او گوشزد خواهند کرد و احتمالا او این نکات را در برنامه‌های خود لحاظ می‌کند اما اجرای تمامی مواردی که در این برنامه اعلام خواهند شد، حتی با وجود نیتی صادقانه برای اجرای آنها ممکن نیست زیرا این عوامل و شرایط موجود تعیین کننده هستند.

باسم خشان، عضو پارلمان عراق روز جمعه اظهار کرد، احزاب سیاسی که حمایت خود را از الکاظمی اعلام کردند، در جلسه رای‌گیری در دادگاه علیه او رای‌ خواهند داد.

همچنین یک منبع سیاسی دیگر در گفت‌وگو با خبرگزاری فرات نیوز فاش کرد، الکاظمی درخواستی برای تعیین جلسه رای‌گیری در مورد کابینه خود را به رئیس پارلمان ارائه خواهد کرد.

این منبع افزود: الکاظمی لیست اسامی کاندیداهای خود را پس از موافقت احزاب شیعه با آنها ارائه خواهد کرد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • آحارونوت: زمان آن رسیده کابینه نتانیاهو کنار برود
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور