Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-28@03:49:59 GMT

دزد فریبکار با توپ فوتبال به دزدی می‌رفت

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۰۱۷۸

دزد فریبکار با توپ فوتبال به دزدی می‌رفت

مردی که با انداختن توپ به داخل منازل جنوب تهران نقشه سرقت را اجرا می‌کرد سرانجام به دام پلیس افتاد.

به گزارش شریان نیوز،چندی قبل مأموران کلانتری‌۱۶۷ دولت‌آباد از درگیری در یکی از خانه‌های محل با خبر و در محل حاضر شدند. مرد صاحبخانه که مرد جوانی را تسلیم پلیس کرد و گفت او قصد سرقت از خانه‌اش را داشته که او را گرفتار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد جوان، اما ادعای صاحبخانه را انکار کرد و با نشان دادن توپی که کنار حیاط افتاده بود گفت که برای برداشتن توپش وارد خانه شده است. او گفت: کریم نام دارم و در حال توپ بازی داخل کوچه بودم که ناگهان توپم به داخل خانه ویلایی افتاد. اول زنگ خانه را زدم که کسی جواب نداد برای همین از راه دیوار وارد خانه شدم که صاحبخانه را مقابل خودم دیدم. از آنجا که کریم از ساکنان محل نبود مأموران احتمال دادند که او سارق باشد. برای همین بعد از تشکیل پرونده وی در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

 

تحقیقات کارآگاهان پایگاه‌نهم پلیس‌آگاهی نشان داد که شش شکایت مشابه علیه کریم در کلانتری‌ها مطرح شده‌است، بنابرین مرد جوان به عنوان مظنون تحت بازجویی قرار گرفت. او در بازجویی‌های فنی به سرقت‌از منازل اعتراف کرد. کریم گفت: من در کوچه‌ها پرسه می‌زدم و خانه‌های ویلایی را که احتمال می‌دادم صاحبخانه حضور ندارد شناسایی می‌کردم. برای اطمینان توپ فوتبالم را داخل حیاط خانه می‌انداختم و زنگ را می‌زدم. اگر کسی جواب نمی‌داد اطمینان پیدا می‌کردم که کسی در خانه نیست و از راه دیوار وارد می‌شدم و سرقت می‌کردم. اگر هم جوابم را می‌دادند، می‌خواستم که توپ را به من بدهند که سرانجام بازداشت شدم.
سرهنگ کارآگاه یوسفوند، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهم در بازجویی‌ها به شش فقره سرقت به این شیوه اعتراف کرده و چهار نفر از شاکیان هم شناسایی شده‌اند. وی گفت: در حال حاضر ارزش مالی پرونده بیش از ۱۰۰ میلیون تومان است و تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهم در پایگاه‌نهم پلیس‌آگاهی تهران در جریان است.  

منبع: شریان

کلیدواژه: پایگاه نهم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید عسکری‌نیا صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان خبر داد.

عسکری نیا در تشریح این دستگیری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله «سبزدشت» بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مامورنما با معرفی کردن خود به عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

عسکری نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مامورنما در بهارستان دستگیر شد، بیان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به ١۴ فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088377

دیگر خبرها

  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد