Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@05:22:51 GMT

عمارت مجهز و استثنایی ادن هازارد در مادرید(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۲۹۵۰

به گزارش ایلنا و به نقل از سان، ادن هازارد ستاره بلژیکی رئال مادرید تابستان سال گذشته پس از سپری کردن هفت سال درخشان در باشگاه چلسی، استمفورد بریج را برای رسیدن به آرزوی دیرینه خود به مقصد سانتیاگو برنابئو ترک کرد.

هازارد برای اقامت در شهر مادرید خانه‌ای مجهز و رویایی را که متعلق به الخاندرو سانز، خواننده معروف کشور اسپانیا بوده را با مبلغ ۱۰ میلیون پوند خریداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خانه که در منطقه لافینکا در نزدیکی شهر مادرید واقع شده است، دارای شش اتاق خواب و ده حمام بوده و از امکانات فوق‌العاده‌ی دیگری همچون سینمای خانگی نیز برخوردار است.

ستاره بلژیکی به همراه همسر و سه فرزند خود در محلی در این عمارت استثنائی زندگی می‌کنند، که محل مورد نظر بازیکنان سال‌های گذشته رئال مادرید نیز به منظور اقامت در آن بوده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئال مادرید ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس

درخشش شماره 7 رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ اتفاقی آشنا برای دنیای فوتبال است.

طرفداری | یک شماره 7 دیگر از رئال مادرید در آلیانتس آرنا درخشید.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 به پایان رسید. 90 دقیقه نبرد دو غول فوتبال اروپا در آلیانتس آرنا نتیجه‌ای در بر نداشت تا همه چیز به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

وینیسیوس جونیور، نقش اول تساوی ارزشمند رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ بود. ستاره برزیلی با ثبت دو گل تیم کارلو آنچلوتی را از شکست نجات داد و اندوخته‌ای بسیار مناسب برای جدال حساس برگشت فراهم کرد. درخشش وینیسیوس جونیور مقابل بایرن به عنوان شماره 7 رئال مادرید، یاد و خاطره کریستیانو رونالدو را برای خیلی از فوتبال‌دوستان، خصوصاً هواداران لوس‌بلانکوس زنده کرد. اسطوره پرتغالی، ستاره همیشه درخشان رئال برابر بایرن بود و گاهی یک‌تنه پیروزی را برای مادریدی‌ها به ارمغان می‌آورد. CR7 با این که هرگز در بوندسلیگا بازی نکرده، بیش از هر بازیکنی به مانوئل نویر گل زده‌است.

به بهانه عملکرد بسیار خوب وینیسیوس در بازی با بایرن مونیخ، لوکاس وازکز کامنت جالبی را در آخرین پست اینستاگرامی ستاره برزیلی منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

آفرین Cr/vini7 

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • شوخی توماس مولر با شوامنی؛ می‌خوای تاکتیک‌های بایرن مونیخ رو بفهمی؟ / عکس
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس
  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم