Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@11:05:16 GMT

تولید قطعات دقیق با ساخت سامانه‌های اندازه‌گیری بدون لقی

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۸۴۲۸

تولید قطعات دقیق با ساخت سامانه‌های اندازه‌گیری بدون لقی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان از تولید قطعات دقیق با ساخت سامانه‌های اندازه‌گیری بدون لقی توسط پژوهشگران دانشگاه سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، سیف‌الله سعدالدین با اشاره به نام‌گذاری سال 99 از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال «جهش تولید» گفت: دانشگاه سمنان در این زمینه برنامه‌ریزی‌های خوبی برای تحقق حداکثری این نام‌گذاری انجام داده که ساخت سامانه‌های اندازه‌گیری بدون لقی ازجمله آن‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان افزود: ساخت این قطعات دقیق در قالب قرارداد پژوهشی به ارزش 18 میلیارد ریال توسط دانشگاه سمنان با یکی از صنایع مهم کشور در حال انجام است.

سعدالدین گفت: سیستم‌های بدون لقی شامل گیربکس‌هایی هستند که دقت موقعیت‌دهی بالا و لقی بسیار کمی دارند و از این گیربکس‌ها در صنایع مهمی مانند رباتیک، دستگاه‌های ماشین‌کاری دقیق، تجهیزات موقعیت دهی، تجهیزات پزشکی و دستگاه‌های ناوبری استفاده می‌شود.

انتهای پیام/2249/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: فناوری پژوهش سمنان اندازه گیری دانشگاه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه ساخت آسان یک قفل با میلگرد (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرقت دوچرخه قفل شده در روز روشن (فیلم) نحوه بازکردن قفل بدون کلید با چوب کبریت (فیلم) نحوه باز کردن قفل بدون کلید با سنجاق قفلی (فیلم)

دیگر خبرها

  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • سمپاشی دقیق‌تر و کم هزینه‌تر با پهپاد کشاورزی ایران ساخت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • نحوه ساخت آسان یک قفل با میلگرد (فیلم)
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • ساخت تراشه‌ای با قابلیت اندازه‌گیری ویتامین C و D