Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@07:12:48 GMT

یک مرد مُرده در مولوی تهران دیده شد!

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۸۷۹۷

یک مرد مُرده در مولوی تهران دیده شد!

رویداد۲۴ سرهنگ کارآگاه "حمداله علیزاده" گفت: دوم آذر ماه سال گذشته پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری برای رسیدگی تخصصی از شعبه دوازدهم بازپرسی دادسرای ناحیه ۱۲ تهران به پایگاه هفتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: محتویات پرونده حکایت از آن داشت، فردی به نام "حسین" پس از اجاره دفتر در خیابان مولوی تحت عنوان مرکز پخش مواد غذایی مقادیر زیادی اقلام خوراکی جمعا به ارزش ۷ میلیارد ریال از تعدادی کسبه در آن خیابان خریداری و با ارائه چک‌های سرقتی متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: دختر جوان در تاریکی خیابان تسلیم مردان تبر به دست شدرئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد حسین در سال ۱۳۹۴ فوت کرده است و فرد کلاهبردار با سوء استفاده از هویت فرد متوفی از کسبه محل خیابان مولوی کلاهبرداری کرده است.


این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در رصد‌های اطلاعاتی هویت واقعی متهم به نام " وحید " ۴۱ شناسایی شد، گفت: در بررسی سوابق وی به دست آمد او دارای سوابق متعدد کلاهبرداری در شهرستان اراک و بابل است.

علیزاده با بیان اینکه مال باختگان تصویر به دست آمده از وحید را به عنوان متهم پرونده تایید کردند، افزود: مخفیگاه وحید در حوالی بازار شناسایی و با دستور قضائی وی در مخفیگاهش دستگیر و به پایگاه هفتم انتقال یافت.

وی عنوان کرد: وحید پس از انتقال به پایگاه هفتم اظهار داشت: حدود ۳ سال در بازار تهران برای شخص متوفی به عنوان فروشنده کار می‌کردم. توانسته بودم آشنایی کاملی به نحوه داد و ستد داشته باشم. دفتری را در حوالی خیابان مولوی اجاره و سپس با یک سری دسته چک‌های سرقتی از شکات کلاهبرداری کردم.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و با صدور قرار وثیقه تحویل زندان شد؛ تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان احتمالی ادامه دارد.   منبع: رکنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث کلاهبرداری پایگاه هفتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همدان/ شهادت یک پلیس در حین دستگیری قاتل متواری ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی دستگیری قاتل متواری در کمتر از ۲۴ ساعت در ساوه

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • کاهش ۷۰ درصدی خسارت سیل با اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری