Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز پارلمان و در نطق پیش از دستور اظهار کرد: لازم می‌دانم از مراحم رهبر معظم انقلاب مراجع عظام و تقلید، علما و دانشمندان، همکاران و سایر دوستان تشکر کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روز کارگر را به همه کارگران سخت کوش کشور تبریک عرض می‌کنم که در شرایط سخت که با شیوع کرونا به وجود آمد، مجاهدانه برای رفع نیاز‌های کشور تلاش کردند و در این نبردی که آمریکا با تحریم خود ضد ملت ایران ایجاد کرد، با فداکاری و تلاش شبانه روزی کشور را اداره کردند و می‌کنند و اجازه ندادند که خواب حاکمان کاخ سفید در ایران تعبیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاریجانی افزود: به ویژه با فراگیر شدن بیماری کرونا در کشور، مردان، زنان، جوانان یعنی همه دست اندرکاران صنعت برق، آب، گاز، نفت، کشاورزی، منابع طبیعی، بهداشت، راه، مسکن، آموزش، صنعت، معدن، خدمات، بانک ها، بیمه، نیرو‌های مسلح، اطلاعات، امنیت، سیاست خارجی، صدا و سیما، رسانه ها، امور فرهنگی، غذایی، شهرداری ها، استانداران، فرمانداران، بخشداران و مردان غیوری که امور حمل و نقل کشور را در این ماه‌های پر مشکل بر عهده داشتند، رانندگانی که با تریلرها، کامیون‌ها و یا وانت‌های خود در خانه ننشستند و کالا‌های مورد نیاز مردم رابه شهرها، روستا‌ها و نقاط مختلف کشور رساندند، همه این عزیزان امروز در صحنه مجاهدت ارزشمندی گام نهادند.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به خصوص پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان‌ها و وزارت بهداشت و درمان انصافاً رشادت از خود نشان دادند و اینکه حدود ۸۰ درصد کسانی که در ایران درگیر این بیماری شدند، بهبود یافتند نتیجه برنامه ریزی درست وزارت بهداشت و مجاهدت این عزیزان بوده است.

لاریجانی گفت: این تلاش‌های همگانی ان شاءالله مشمول رحمت الهی خواهد بود و در حافظه تاریخی کشور به نام تک تک جوانمردان رقم خواهد خورد.

رئیس مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: اگر امروز شرایط کشور ما از لحاظ مایحتاج ضروری مردم علیرغم تحریم‌ها و این مشکلات حادث شده از بیماری در سطح قابل قبولی است، به همت و اراده کارگران عزیز میسر گشته است. ما قدر فداکاری آنان را می‌دانیم و پشتیبانشان هستیم.

لاریجانی گفت: همچنین روز معلم را به همه معلمان، اساتید، دانشجویان و دانش آموزان عزیز تبریک عرض می‌کنم و از تلاش‌های وزارت علوم، آموزش و پرورش و روسای دانشگاه‌ها و اساتید و معلمان گرانقدر تشکر می‌کنم که در این مدت با استفاده از فضای مجازی به آموزش خود ادامه دادند.

در حال تکمیل/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا نمایندگان مجلس روز کارگر رئیس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۲۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمد وحیدی امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان خراسان شمالی، اظهار داشت: اجرای رتبه‌بندی معلمان، 60 هزار میلیارد تومان اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به اینکه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به عنوان کمیسیون برتر مجلس یازدهم انتخاب شده است، افزود: اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان علی‌رغم کاستی‌هایی که داشت، 60 همت اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

وی ادامه داد: قانون  جهش تولید دانش‌بنیان با پشتیبانی از 10 هزار شرکت  دانش‌بنیان نیز یکی دیگر از قوانین مهم مجلس یازدهم بوده است که 50 همت در بودجه سالانه به سمت شرکت‌های دانش‌‌بنیان سوق پیدا می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه آموزش و پرورش باید به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی توجه داشته باشد، افزود: در 3 سال 300 درصد رشد پذیرش دانشجو در این دو دانشگاه اتقاق افتاده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ترویج نگاه الگوسازی در مدارس، گفت: در حال حاضر 107 میلیارد تومان پروژه از محل اعتبارات سفر رهبری اجرا می‌شود که در 4 سال این عدد به 230 میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • (ویدیو) تعبیر خواب شهرداری زاکانی برای پارک‌های تهران
  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • ویدیو/ از طرح دغدغه‌های کارگران تا دوری از باندهای قدرت و ثروت
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • دولت رئیسی می‌خواهد کارگران را از مشارکت در تعیین دستمزدشان کنار بگذارد
  • سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران
  • پیش بینی قیمت دلار ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / خواب کاهش دلار تعبیر می‌شود؟