Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@08:03:07 GMT

تایید شد؛ توقف مذاکرات ترشتگن- بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۳۲۸۱

تایید شد؛ توقف مذاکرات ترشتگن- بارسلونا

مارک آندره ترشتگن دروازه‌بان آلمانی بارسلونا تایید کرد که مذاکراتش با باشگاه کاتالان برای تمدید قرارداد متوقف شده است.

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره ترشتگن، سنگربان آلمانی بارسلونا تایید کرد که مذاکراتش با این باشگاه برای تمدید قرارداد او متوقف شده است. با اینحال ترشتگن تاکید کرد که از حضور در باشگاه بارسلونا کاملا راضی است و در حال حاضر هم او و هم باشگاهش نگرانی‌های مهمتری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

قرارداد فعلی ترشتگن با بارسا در پایان فصل 2021-2022 به پایان می‌رسد. درحالیکه شایعاتی درباره انتقال ترشتگن به بایرن مونیخ در پایان قراردادش مطرح شده، و با توجه به اینکه آینده مانوئل نویر در این تیم آلمانی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، بارسلونا و هواداران این تیم اخبار مربوط به قرارداد ترشتگن را با نگرانی دنبال می‌کنند.

 

ترشتگن اما می‌گوید این روزها در بحبوحه بحران کرونا زمان صحبت کردن درباره قرارداد جدید و تمدید قرارداد نیست و هم او و هم باشگاه نگرانی‌هایی مهمتر دارند.

 

ترشگتن در یک لایو اینستاگرامی با باشگاه سابقش مونشن‌گلادباخ گفت:" ما مذاکرات اول را انجام داده‌ایم. ولی همانطور که گفتم فعلا صحبتها متوقف شده. چون این روزها مسائل مهمتر زیادی وجود دارد".

 

سنگربان آلمانی بارسلونا در ادامه گفت:" من از شرایطم در بارسا کاملا خوشحالم و وضعیت ورزشی‌ام هم خوب است. تیم ما وضعیت خوبی دارد. مگر بیشتر از این چه می‌توانم بخواهم؟"

بارسلونا مارک آندره‌‌ ترشتگن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه هرتابرلین بعد از امروز(دوشنبه) اعلام کرد، آیمن بارکوک، بازیکن این باشگاه، شنبه شب در یک کلاب شبانه مورد حمله قرار گرفته است.

طبق اطلاعاتی بیلد، بارکوک چندین بار از ناحیه صورت مورد اصابت قرار گرفته و دچار شکستگی‌های متعددی از جمله شکستگی بینی و استخوان گونه شد.

در بیانیه مطبوعاتی باشگاه آلمانی آمده است:"دیروز وقتی فهمیدیم که آیمن بارکوک به دلیل جراحات از ناحیه صورت باید به بیمارستان منتقل شود و این خبر وحشتناکی بود.

آیمن دیروز(یکشنبه) یک عمل موفقیت آمیز داشت اما فعلاً در دسترس تیم نخواهد بود. این موضوع در همان شب توسط پلیس پیگیری شد. برای ایمن آرزوی بهبودی سریع داریم و امیدواریم که او به زودی به زمین بازگردد."

این بازیکن 25 ساله در حال حاضر به صورت قرضی از باشگاه ماینتس در هرتابرلین بازی می‌کند. انتقال قرضی او در انتهای فصل به پایان می‌رسد.

بارکوک از ابتدای سال تاکنون 13 بازی برای هرتابرلین در تمامی مسابقات انجام داده است. او در برد 3-2 مقابل پادربورن یکی از گلزنان تیمش بود.

دیگر خبرها

  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد