Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدری گفت: در نخستین مرحله رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه به همت مردم نوعدوست شهر چغادک در راستای یاری رسانی به نیازمندان در ماه میهمانی خدا هزار بسته معیشتی و مواد غذایی معادل ۲۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد.

«حجت‌الاسلام رضا خدری» در حاشیه برگزاری مرحله نخست رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر با اشاره به اینکه این رزمایش همگام با سراسر کشور در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در راستای رسیدگی به نیازمندان در ماه مبارک رمضان برگزار شده است، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی هر زمان و در هر شرایط که احساس کنند هموطنشان نیازمند یاری می باشد هر کس در حد توان خود به کمک می آید و این نشان از فرهنگ ایثار و نوعدستی مردم می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه شهر چغادک با بیان اینکه رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا و متضرر شدن برخی از مردم در این خصوص انجام گرفته است ادامه داد:در این رزمایش که به صورت قرارگاهی مدیریت شده است، به لطف الهی نهادهای مختلف با همکاری و همدلی مردم نیکوکار چغادک توانستند در مرحله نخست هزار بسته معیشتی و مواد غذایی معادل ۲۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری کنند.

 

حجت الاسلام خدری با اشاره به اینکه این کمک‌ها جمع آوری شده بین نیازمندان و آسیب دیدگان شرایط کنونی توزیع خواهد شد افزود: در این رزمایش معنوی نهادهای مختلف اعم از حوزه بسیج، کمیته امداد، هیئت امنا و ائمه جماعات مساجد، گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری، شهرداری و شورای اسلامی و نهاد امامت جمعه مشارکت داشتند.

 

امام جمعه شهر چغادک ضمن قدردانی از مردم شرافتمند و نیکوکار و نهادهای مرتبط که این رزمایش معنوی و مؤمنانه را رقم زدند، تصریح کرد: برای اجرای مرحله دوم این رزمایش نیاز به همدلی و همیاری مردم، خیرین و  نهاد های مختلف می باشد تا در ماه میهمانی خدا و با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا بتوانیم یاری رسان نیازمندان باشیم.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش همدلی کمک مومنانه ماه مبارک رمضان کمک به نیازمندان استان بوشهر خبرگزاری شبستان رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه قطعی ایران برای نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا: ۱+۲

سهمیه کشورمان در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا قطعا ۱+۲ است.

به گزارش فارس، روز گذشته سایت فوتی رنکنیگز آخرین به روز رسانی رده بندی لیگ‌های فوتبال آسیا را اعلام کرد که مطابق این رده‌بندی 1+1، سهمیه ایران برای فصل 26-2025 لیگ نخبگان ( الیت) آسیا در نظر گرفته شده است.

البته سهمیه کشورمان برای اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا در فصل 25-2024، 1+2 قطعی شده و براین اساس قهرمان لیگ برتر همراه با نایب قهرمان این مسابقات در صورت کسب مجوز حرفه‌ای، مستقیم در مرحله گروهی  لیگ نخبگان حاضر می‌شوند و قهرمان جام حذفی نیز باید در پلی آف شرکت کند. البته اگر قهرمان جام حذفی با رتبه‌های اول یا دوم لیگ برتر مشترک باشد یا مجوز حرفه‌ای دریافت نکند، تیم سوم لیگ برتر راهی پلی آف خواهد شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این با ارسال نامه‌ای به فدراسیون‌های عضو، سهمیه هر کشور برای فصل 25-2024 را مطابق رنکینگ سال 2022 اعلام کرده و برهمین اساس ایران که در رنکینگ آن سال با 72 امتیاز، رتبه پنج آسیا را در اختیار داشت، در اولین دوره لیگ الیت 1+2 سهمیه دارد.

قرار است مرحله اول پلی آف لیگ نخبگان (الیت) از 30 جولای(9 مرداد) برگزار شود. پلی آف دوم و سوم این تورنمنت نیز 6 آگوست و 15 آگوست (16 مرداد و 25 مرداد) انجام خواهد شد.

مرحله گروهی نیز 16 و 17 سپتامبر(26 و 27 شهریور) آغاز خواهد شد.

فرمت لیگ الیت نیز به این شکل است که 12 باشگاه در شرق و 12 باشگاه در غرب آسیا در یک گروه قرار می‌گیرند و هر تیم 8 بازی انجام خواهد داد.

این مرحله در تاریخ 19 فوریه  2025 (اول اسفند) به اتمام خواهد رسید.

پس از آن 4 تیم برتر مناطق شرق و غرب راهی عربستان می‌شوند که 3 تا 5 مارس (13 تا 15 اسفند) آغاز خواهد شد.

با این وجود با توجه به نتایج اخیر نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان، قطعا سهمیه ایران برای 2 فصل بعد 1+1 خواهد بود و اگر تیم‌های ایرانی بتوانند عملکرد درخشانی در فصل 25-2024 داشته باشند، امتیازهای کشورمان برای فصل 27-2026 محاسبه خواهد شد و بار دیگر احتمال افزایش سهمیه وجود خواهد داشت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رده بندی جدید AFC؛ سهمیه ایران در لیگ قهرمانان در 2 سال آینده 2+2 باقی ماند ايران 3 سهميه قطعي و 1 سهميه مشروط

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • سهمیه قطعی ایران برای نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا: ۱+۲
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند