Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هفته تئاتر عنوان کرد: متأسفانه به دلیل شرایط کرونا نتوانستیم هنوز به جمع بندی برای کارها برسیم منتها از هفته آتی احتمالا برنامه هایی در فضای مجازی از تئاتر و پخش نمایش های آنلاین تا قصه گویی و ... را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، هفته گرامیداشت تئاتر در هفدهمین دوره خود به دبیری بهزاد فراهانی از هفتم اردیبهشت ماه آغاز شده اما هنوز هیچ برنامه ای از سوی خانه تئاتر برای این هفته تدارک دیده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هفته هر ساله به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز هنرهای نمایشی از سوی خانه تئاتر تدارک دیده می شود اما امسال شرایط به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی سالن ها و مراکز فرهنگی متفاوت شده است.

بهزاد فراهانی دبیر این هفته در گفت وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس گفت:مدتی است ما یک شورایی تشکیل دادیم و تصمیم داریم برنامه هایی را در فضای مجازی تدارک ببینیم چرا که امسال شرایط به دلیل کرونا متفاوت شده است.

وی در ادامه افزود: از هفته آینده برنامه ها را شروع خواهیم کرد . البته پیش از اعلام برنامه ها یک نشستی خواهیم داشت و بعد از آن برنامه های نهایی را اعلام می کنیم.

فراهانی اظهار داشت: امیدوار هستیم که این برنامه ها طولانی مدت باشد و بتوانیم کارهای خوب هنرمندان را به صورت آنلاین پخش کنیم. بخشی از این برنامه ها شامل تئاتر و قصه خوانی و سایر حوزه های نمایشی خواهد بود که به زودی اطلاع رسانی می شود.

وی در پایان عنوان کرد که این روزها هم مشغول کار و فعالیت در خانه تئاتر است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: هفته تئاتر بهزاد فراهانی کرونا برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی

مهدی ضیغمی اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، وی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران ظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

وی افزود: فعلا عرضه خودرو‌های برقی در همان سامانه قبلی خودرو‌های وارداتی انجام می‌شود.

به گفته وی به زودی سامانه‌ای در زمینه عرضه خودرو‌های وارداتی راه‌اندازی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان
  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم