Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:54:51 GMT

دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری برای تکمیل ظرفیت حج اقدام کنند

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۷۶۱۸

دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری برای تکمیل ظرفیت حج اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر روحی ملکی روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۹ در برخی شهرستان‌ها، به منظور تکمیل ظرفیت‌های مذکور از دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا پایان شهریور ١٣٨٦ به عنوان اولویت‌های ذخیره برای تکمیل ظرفیت‌ها دعوت به عمل می‌آید تا براساس زمانبندی اعلامی برای ثبت نام در کاروان‌های دارای ظرفیت خالی به سامانه رزرو سازمان حج و زیارت https://reserve.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

haj.ir مراجعه و نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی افزود: بر این اساس ودیعه گذاران مرداد ماه ۸۶ از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه پانزدهم اردیبهشت جاری به سامانه اعلام شده مراجعه کنند.

روحی ادامه داد: ودیعه گذاران شهریور ماه ۸۶ نیز از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه هفدهم اردیبهشت ماه امسال به سایت یاد شده مراجعه کنند.

وی گفت: مجموع ثبت نام آذربایجان شرقی برای حج امسال چهار هزار و ۲۰۰ نفر است که تعدادی از شهرستان‌ها در مرحله قبل تکمیل ظرفیت شدند.

کد خبر 4915922

منبع: مهر

کلیدواژه: اوراق ودیعه سازمان حج و زیارت حج تمتع ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیراز بوشهر شیوع کرونا ایلام قزوین شهرکرد کمک به نیازمندان بیرجند گرگان مواسات بارش باران جهش تولید تکمیل ظرفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، تسهیلات کمک ودیعه مسکن، در نتیجه رشد قابل توجه نرخ اجاره در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، توسط ستاد ملی کرونا تصویب شد.  تسهیلات ودیعه مسکن برای حمایت از مستاجر‌ها است. وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ در تهران ۲۰۰ و برای متقاضیان ساکن مراکز کلان‌شهر‌ها  ۱۵۰ میلیون تومان و برای متقاضیان ساکن سایر شهر‌ها ۱۰۰ میلیون تومان است، همچنین  کسانی که در روستا زندگی می‌کنند، هم می‌توانند وام ودیعه ۴۰ میلیون تومانی دریافت کنند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

باسلام چرا هیچ بانکی توی شهر قم حاضر نیست وام ودیعه مسکن بده؟ به کجا باید شکایت کنم ؟ بنده بعد از ثبت نام حائز شرایط دریافت وام شدم باهزار بدبختی ضامن هم پیدا کردم ولی متاسفانه به همه بانک‌های مذکور در سایت مراجعه کردم ولی  جواب همشون ( ابلاغ نشده، اعتبار نیست، فعلا دستور دادن وام رو ندادن )  هست .لطفا پیگیری کنید .

دیگر خبرها

  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • صدور دستور اصلاح قبوض گازبهای تأسیسات گردشگری به یک‌چهارم
  • اصلاح قبوض گازبهای تاسیسات گردشگری و صنایع‌دستی
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند