Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-30@05:27:18 GMT

پیگیری افزایش تسهیلات بانکی بازنشستگان

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۸۷۴۶

پیگیری افزایش تسهیلات بانکی بازنشستگان

به گزارش «نماینده»،علی اصغر بیات افزود: متأسفانه در روزهای اخیر با اعلام ارائه تسهیلات بانکی به بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی از سوی مسئول کانون شهرستان تهران شاهد مراجعه حضوری این افراد به دفاتر کانون‌های بازنشستگی بوده ایم که این موضوع تهدید جدی برای تداوم برنامه‌ها و اقدامات مربوط به کنترل شیوع ویروس کرونا است و سلامتی جامعه را تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیات ادامه داد: بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی به لحاظ شرایط سنی و جسمی جزو گروه پرخطر ابتلاء به این بیماری هستند، به همین دلیل باید مراقبت بیشتری از آنها به عمل آید.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی در مورد تسهیلات بازنشستگان گفت: خوشبختانه با جلسات بسیار خوبی که با مسئولان سازمان تأمین اجتماعی و بانک رفاه کارگران داشتیم مقرر شد هم در تعداد سهمیه‌ها و هم در میزان تسهیلات بانکی برای بازنشستگان و مستمری بگیران افزایش قابل ملاحظه‌ای اعمال شود که هماهنگی‌های لازم برای آماده سازی و پرداخت این تسهیلات در حال انجام است و بنده و همکارانم در کانون عالی به طور جدی پیگیر تسریع در انجام امور مربوطه هستیم و قطعاً در روزهای آینده اخبار و اطلاع رسانی موثق در این خصوص را انجام خواهیم داد.

بیات خاطرنشان کرد: از تمامی مسئولان کانون‌های بازنشستگی در سراسر کشور توقع داریم که با احساس مسؤلیت، حفظ انسجام و خودداری از اطلاع رسانی پراکنده و بدون هماهنگی با کانون عالی، زمینه مراجعه و تجمع بازنشستگان و مستمری بگیران را در این ایام پرخطر فراهم نکنند.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر بالغ بر ۳۴۸ کانون استانی و شهرستانی وظیفه خدمت رسانی به ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از افراد بازنشسته و مستمری بگیر را بر عهده دارند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: بازنشسته تسهیلات بانکی نماینده بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی کانون عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۸۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟