Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان اعلام کرد که اماکن ورزشی بدون تجمع می‌توانند از این هفته بازگشایی شوند ولی همچنان مسابقات و تمرینات بدون تماشاگر خواهند بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در نشستی که ستاد ملی مبارزه با کرونا امروز داشتند، رئیس جمهور موضع دولت درباره آغاز به کار اماکن ورزشی را اعلام کرد که طبق آن اماکن ورزشی بدون تجمع می‌توانند از این هفته بازگشایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که البته حسن روحانی تاکید کرد که نباید در استادیوم ها تجمع انجام شود و در واقع مسابقات و تمرینات بدون تماشاگر خواهند بود.

رئیس جمهور حسن روحانی در این باره گفت:

برخی از صنوفی که ممنوع بودند حتی در بخش های قرمز نیز بازگشایی می‌شوند؛ مثل آرایشگاه ها، برخی از ورزشگاه ها و مراکز کشوری البته در حدی که تجمع نباشد. وزارت کشور و بهداشت درمان این را اعلام می‌کند. بازگشایی ما خیلی با آرامش و پلکانی خواهد بود اما در عین حال از یاد هم نمی بریم کرونا همچنان هست و ممکن است یک روزی با اوج هم روبرو شود. برای آن اوج باید از امروز فکر کنیم، هم از لحاظ تجهیزات و امکان و هم کالای اساسی؛ این دو اگر در کشور آماده باشد مردم نگرانی ندارند.

با این صحبت ها باید دید بخش ورزشی ستاد کرونا چه تصمیمی درباره آغاز تمرینات تیم های حرفه ای فوتبال خواهند گرفت و به طبع آن سازمان لیگ فوتبال ایران چه تصمیمی را درباره آغاز لیگ خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئیس جمهور دولت روحانی استادیوم های ایران دولت رئیس جمهور روحانی لیگ برتر ورزش ایران رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود برای دیدار حساس مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را در حالی از سر گرفته که حضور پررنگ ستاره فرانسوی در تمرینات این تیم محسوس است.

کوین یامگا، بازیکن محبوب هواداران استقلال، که پس از مصدومیت شدید از ناحیه چشم ارکان مختلف فوتبال ایران و به خصوص دوستداران این تیم را نگران کرده بود، حالا با چشم بسته در تمرینات تیمش حضور دارد.

یامگا در تمرینات آمادگی جسمانی تیمی پا به پای سایر بازیکنان تمرین می کند تا از آمادگی لازم برای دنبال کردن فوتبال جا نماند و به محض فراهم شدن شرایط بازی در فصل آینده بتواند بدون از دست دادن زمان اضافه تر، برای استقلال به میدان برود.

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟