Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسین دانش گفت: امروزکه مدارس به دلیل بیماری کرونا تعطیل شده‌اند معلمان فداکار با دلسوزی تمام به هر شکل مشغول آموزش دانش آموزان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک،حجت الاسلام حسین دانش؛ مسئول هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا در لرستان امروز در مراسم تجلیل از معلمان مدارس آموزشی کوی سازمانی و مربیان قرآنی عقیدتی سیاسی لشکر ضمن تبریک هفته معلم با اشاره به جایگاه معلم در اسلام اظهارداشت: اسلام برای معلم جایگاه ویژه‌ای دارد و تمام حقوقی که درباره پدر و مادر رعایت می شوند در حق معلم هم به صورت تمام رعایت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارمعلم قابل مقایسه با هیچ صنف و گروهی نیست و شغل معلمی بسیار مهم ، حساس و پر اهمیت است و معلمان جایگاه والا و بلند مرتبه در نزد خداوند متعال دارند.

رئیس عقیدتی سیاسی لشکر ۸۴ خرم آباد گفت: امروز هم که جامعه ما دچار این بیماری منحوس شده است و مدارس تعطیل شده‌اند می‌بینیم که معلمان فداکار با دلسوزی تمام به هر شکل مشغول آموزش دانش آموزان هستند.

 حجت الاسلام دانش بیان کرد: این یک نعمت بزرگ برای جامعه ایران اسلامی بشمار می‌آید که همچنین معلمانی وظیفه‌شناس و دلسوزمسئول تربیت و آموزش فرزندان آنان را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ میر حافظ حسینی که از سال ۱۳۹۲ تا کنون به دانش آموزان نابینا آموزش می‌دهد با برجسته سازی وسایل آموزشی ازجمله وسایل ریاضی و جغرافیا و علوم زمینه آموزش ساده را برای دانش آموزان نابینا فراهم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این معلم پرتلاش در جشنواره جایزه معلم بهمن سال ۱۴۰۲ در تهران برگزیده شد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد