Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: برنامه‌ها و مأموریت‌های سپاه بیت‌المقدس در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و شعار سال بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد عصر امروز در دیدار مسئولان حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه‌ بیت‌المقدس با نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ششم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه که مصادف با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری است به‌عنوان هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم نام‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این هفته بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌های انقلابی و ترویج فرهنگ تعلیم و تربیت دینی بوده و در واقع فرصت مغتنمی برای برجسته کردن تفکرات و اندیشه‌های شهید استاد مرتضی مطهری و تلاش‌های علمی آن شهید بزرگوار در عرصه‌های تعلیم و تربیت، اخلاق، معرفت و بصیرت است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به کیفیت برنامه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: در سال گذشته 90 درصد برنامه‌های عقیدتی-سیاسی سپاه در کردستان عملیاتی و اجرایی شد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: فرهنگ امر به ‌معروف گسترش یابد/حرمت و شئونات ماه رمضان حفظ شودپیام مشترک نماینده ولی فقیه و سردار سلامی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه

وی از برگزاری 560 برنامه آموزشی برای نیروهای رسمی سپاه بیت‌المقدس در استان خبر داد و افزود: سال گذشته در راستای تحقق برنامه‌های اعزامی، 300 نفر به قم و 78 نفر به مشهد مقدس اعزام شدند.

جعفرنژاد با بیان اینکه تاکنون 360 خانواده و 30 رده برای شرکت در برنامه‌های زیارتی و سیاحتی اعزام شده‌اند، گفت: در راستای اجرای طرح امنیت یکهزار و 315 نفر به مدت سه روز در استان و یک هزار و 644 سرباز نیز در مراکز تخصصی آموزش دیده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: برنامه‌ها و مأموریت‌های سپاه بیت‌المقدس در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، شعار سال و انجام مأموریت‌های سازمانی بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/481/ ز

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگی ولی فقیه در سپاه سپاه بیت المقدس راستای تحقق استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی در دیدار با دبیر ستاد صبر کردستان اظهار کرد: صلح و سازش امری ارزشمند وخداپسندانه است که باید در جامعه رواج یابد.

وی افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با داشتن ظرفیت تشکل‌های مردمی می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ صلح قدم بردارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان فعالیت ۲۰۰ کانون فرهنگی تبلیغی در سطح استان، وجود ۸۰۰ مداح اهل تسنن و تشیع، وجود بیش از ۸۰۰ هیات مذهبی در استان و وجود موسسات و خانه‌های قرآنی و فعالان عرصه قرآنی استان را ظرفیتی برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در استان برشمرد.

وی اذعان کرد: با امضای تفاهمنامه این اداره‌کل با ستاد صبر استان می‌توان در راستای تقویت صلح و سازش در جامعه تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: باید گذشت و بخشایش در میان مردم جامعه تبدیل به یک فرهنگ شود.

کد خبر 6092632

دیگر خبرها

  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • زلفی گل: انتخاب استادان نمونه در راستای تحقق مرجعیت علمی است
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است