Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@09:08:25 GMT

کرونا مانع فعالیت کانون‌های مساجد تیران و کرون نشد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۲۰۱۵

کرونا مانع فعالیت کانون‌های مساجد تیران و کرون نشد

صالحی گفت: شیوع ویروس کرونا مانع فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد تیران و کرون نشد و این مراکز در این روزها خدمات فرهنگی، اجتماعی و عام المنفعه ارائه کردند.

«اقبال صالحی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با بیان نقش مراکز فرهنگی در ارائه خدمات در شرایط بحرانی کشور اظهارداشت: ارائه برنامه برای اوقات فراغت  مردم شهرستان اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون افزود: شیوع ویروس کرونا مانع فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد تیران و کرون نشد و این مراکز در این روزها خدمات فرهنگی، اجتماعی و عام المنفعه مثل تولید محتواهای فرهنگی، تولید ماسک، تهیه و توزیع بسته های فرهنگی و مواردی از این قبیل ارائه کردند.

 

وی همکاری در کنترل تردد و تست گیری ورودی شهر و روستاها، تهیه بسته های غذایی، تولید ماسک، تولید محتواهای آموزشی و فرهنگی، معرفی کتاب و فعالیت های فرهنگی ویژه اوقات فراغت را از اقدامات اعضای کانون های مساجد تیران و کرون در دو ماه گذشته اعلام کرد.

 

صالحی به دوخت ماسک ساده توسط کانون فرهنگی مسجد روستایی این شهرستان اشاره کرد و گفت: تاکنون این مرکز فرهنگی و هنری بیش از هفت هزار ماسک تولید و در اختیار افراد قرار داده است.

 

وی به دیگر برنامه های فرهنگی در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: انجمن نمایش این شهرستان با حمایت ستاد مبارزه با کرونا فیلم کوتاه طنز تولید و از طریق شبکه های اجتماعی منتشر کردند که آموزش و فرهنگسازی در کنار محتوای طنز مورد توجه بوده است.

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های مساجد تیران و کرون ویروس کرونا اصفهان مساجد تیران و کرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس قوه قضا در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

 

در جریان بازدید از این نمایشگاه، از غرفه مرکزوکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه نیز بازدید کرد. پیگیری ارائه خدمات حقوقی در مساجد از جمله مواردی بود که قاضی القضات کشور در غرفه مرکز مورد توجه قرار داد.

دراین بازدید اعضای مرکز درمورد ارائه خدمات حقوقی رایگان به مردم به صورت هفتگی و در نماز جمعه به حجت الاسلام اژه‌ای توضیحاتی را ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • استقبال گسترده از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • استقبال بالا از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه