Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه زیبایی و تناسب اندام مسئله بسیار مهمی است که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. بیشتر زنان به دنبال مکملهای لاغری مناسب هستند تا از شر چربی های اضافی که در قسمت های مختلف بدن جمع میشوند، رها شوند و شکمی تخت و اندامی زیبا داشته باشند! از طرفی دیگر مردان به دنبال مکملهایی هستند تا عضلات خود را پروش دهند و زیبایی عضلات خود را به رخ بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم نیست مرد هستید یا زن! اگر به زیبایی اندام خود اهمیت می دهید  به راحتی، اکنون که دارید این مقاله را می‌خوانید، می‌توانید وارد سایت داروخانه آنلاین شوید و مکمل های لاغری، بدنسازی و صدها مکمل دیگر را برای حفظ سلامتی خود سفارش دهید!

مطمئن باشید که مکمل بدنسازی اصل خریداری می کنید!

این روزها با توجه به نوسانات ارزی، محصولات تقلبی زیادی وارد بازار شده‌اند و این امر در بازار مکملهای بدنسازی بسیار مشهود است. به همین دلیل اطمینان از درستی قیمت مکمل بدنسازی و اورجینال بودن مکملها به دغدغه بسیار مهمی برای ورزشکارن تبدیل شده است.

حتما تا به حال به دنبال روشهایی برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن این مکملها بوده اید. در اینجا روشی بسیار مطمئن را به شما آموزش می‌دهیم که دیگر نگران این موضوع نباشید!

بهتر است بدانید تمامی محصولاتی که در داروخانه ها به فروش می رسند دارای مجوز بهداشت و سازمان غذا و دارو هستند. به همین دلیل وقتی از داروخانه خرید می کنید دیگر نیازی نیست نگران اصل یا تقلبی بودن محصولات باشید. با خیال راحت می توانید تنها بر نیازهای خود و خرید بهترین مکملهای بدنسازی تمرکز داشته باشید.

مکملهای لاغری و رژیمی باید حاوی مواد با کیفیت باشند!

اگر همین الان تلویزیون را روشن کنید و یا وارد سایتهای مختلف شوید تبلیغ صدها مکمل لاغری و رژیمی را خواهید دید که هر یک ادعا می‌کنند که اثرات بیشماری را دارند و در کمترین زمان شما را به اندام ایده آل تان می‌رسانند!

اما بهتر است بدانید تمامی مکملهای لاغری و کاهش وزن گزینه مناسبی برای مصرف نیستند. بسیاری از موادی که در برخی از مکملها استفاده می‌شوند هرگز مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو نیستند و گاهی آسیبهای زیادی را به سلامتی فرد وارد می‌کنند. به طور مثال افدرا نام ماده ای مضر است که سبب کاهش وزن می شود ولی آسیبهای زیادی را به سیستم عصبی وارد می‌کند.

داروخانه‌ها تنها مکانی هستند که مکملهایی را به فروش می‌رسانند که همگی دارای تاییدیه‌های لازم سلامتی هستند و شما با اطمینان خاطر از مواد با کیفیت به کار رفته در آنها، می توانید مکمل مورد نظر خود را خریداری کنید.

مکملهای تقویت سیستم ایمنی بدن را از جایی به غیر از داروخانه‌ها تهیه نکنید!

سیستم ایمنی بدن سیستم منحصر به فردی است که از بدن در برابر ورود ویروسها و باکتری ها محافظت می کند و اجازه نمی دهد بدن به بیماری های عفونی و غیر عفونی تبدیل شود.

تقویت این ارگان مهم در بدن در مواقعی که بیماری‌های خاصی شیوع یافته است، اهمیت بیشتری دارد. این مکملها حاوی موادی هستند که سلامت عمومی بدن را ارتقا می‌دهند. اما در خرید این مکملها دقت داشته باشید. سوپرمارکتها و یا مغازه ها مکان خوبی برای خریداری مکملهای تقویت سیستم ایمنی بدن نیستند.

تنها داروخانه ها هستند که مکملهایی با تاییدیه وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو را به فروش می رسانند و این اطمینان را به خریدار می‌دهند که از هیچ ماده غیر قانونی در ساخت آنها استفاده نشده است.

انواع داروها و مکملها را از داروخانه آنلاین بخواهید!

داروخانه آنلاین با فراهم سازی بستر امن اینترتی این امکان را برای خریداران به وجود آورده است تا انواع مکملهای مورد نیاز خود را تنها با یک کلیلک سفارش دهند و طی 24 ساعت در تهران و 72 ساعت در سایر شهرستانها تحویل بگیرند.

همچنین خریداران می توانند از مشاوره های رایگان داروخانه آنلاین بهره مند شوند.

داروخانه آنلاین داروخانه ای در منزل شماست!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: داروخانه آنلاین داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه‌گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمول مالیات طلا، خودرو و مسکن را در این جدول ببینید
  • این داروها عامل میگرن هستند
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • مراقب باشید؛ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند