Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:57:30 GMT

انجمن جلوه‌های ویژه میدانی سایت فعال دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۴۵۶۷

انجمن جلوه‌های ویژه میدانی سایت فعال دارد

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، خانه سینما دارای ۳۲ صنف است که تنها ۱۰ صنف آن دارای سایت و اطلاعات منتشر شده هستند. این صنوف عبارتند از برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان، منتقدان و نویسندگان سینمایی، دستیاران فیلمبردار، سازندگان فیلم کوتاه، کارگردانان، عکاسان فیلم، انیمیشن، تهیه‌کنندگان سینمای مستند، فیلمبرداران و تدوینگران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این امر در دنیای دیجیتال و زمانی که بیش از هر زمانی بر شفاف‌سازی اطلاعات و به روز بودن اطلاع‌رسانی تاکید می‌شود، آنهم در مورد صنعت پرمخاطبی چون سینما سوالات زیادی را مطرح کرده است. به همین منظور با ایمان کرمیان رییس انجمن جلوه‌های ویژه میدانی به گفتگو نشستیم.

لزوم شفاف‌سازی اطلاعات و به روز بودن اطلاع‌رسانی صنوف سینمایی در همه امور مهم است و برای همین با ایمان کرمیان رییس انجمن جلوه‌های ویژه میدانی به گفتگو نشستیم.

ایمان کرمیان رییس انجمن جلوه‌های ویژه میدانی در این باره به ایرنا گفت: شفافیت و هویتمند بودن صنوف سینمایی امری لازم الاجرا است. انجمن جلوه‌های ویژه جزو معدود انجمن‌هایی است که دارای سایت است. فهرست تمام عوامل و فعالیت‌های انجمن در این پایگاه لحاظ شده و آخرین تاریخ به‌روزرسانی آن مربوط به دی ماه سال ۹۸ است. اینکه باید سایت به‌روز باشد درست است اما از آنجاکه سال سینمایی معمولا از نیمه دوم هر سال آغاز می‌شود سایت در آن زمان به روز می‌شود. 

وی ادامه داد: در هر صنفی عده‌ای پیشکسوت و یا عضو افتخاری صنف حضور دارند و فکر نمی‌کنم منافاتی با موضوع داشته باشد. ممکن است برخی از این افراد در حال حاضر فعالیتی نداشته و کار نکنند اما به دلیل پیشکسوت بودن افراد و افتخارهایی که کسب کرده اند، عضو آن صنف یا انجمن هستند.

رییس انجمن جلوه های ویژه با بیان اینکه اطلاع رسانی در گروهی در فضای مجازی انجام می شود، گفت: اطلاع رسانی در حوزه ما به گونه‌ای است که سعی شده تمام اتفاقات به روز باشد. ما تعدادی دستیار داریم که در سایت و انجمن به عنوان دستیار و اعضای وابسته شناخته می‌شوند. حدود ۲۸ مدیر داریم که وضعیت آن‌ها نیز مشخص است. حال در این میان کسانی که به روز کار می‌کنند نیز مشخص و سایت‌ها و خبرگزاری‌ها خبرهای مربوط به این افراد را کار می‌کنند و این موضوع هم در سایت انجمن و هم در گروه ما در فضای مجازی قرار می‌گیرد.

کرمیان درباره فعالیت سایت این انجمن توضیح داد: شاید خیلی از افراد اطلاع نداشته باشند که انجمن جلوه های ویژه سایت دارد اما حدود ۶ سال است این سایت راه اندازی شده است و در سال‌های اول بازدید از آن بالا بوده اما شاید قصور و تنبلی ما و یا روابط عمومی انجمن بوده است که بسیاری از افراد نمی‌دانند این انجمن سایت دارد. البته شاید این روزها دنبال کردن سایت سخت تر باشد و فضای مجازی بیشتر دنبال می‌شود.

وی درباره شفافیت اطلاعات انجمن جلوه های ویژه، گفت: از زمانی که من این مسئولیت را برعهده گرفته ام، تمام اطلاعات اعضا را زمانی که خانه سینما و وزارت ارشاد از ما خواسته است، تحویل داده‌ایم. اینکه اطلاعات ما در صنف شفاف باشد هیچ اشکالی ندارد. هر انجمنی یک اساسنامه دارد و بر اساس آن شما باید با دو سوم اعضا در مرحله اول مجمع را تشکیل بدهید و در مرحله دوم با نصف به علاوه یک نفر از اعضا مجمع رسمیت پیدا می کند. 

رییس انجمن جلوه‌های ویژه افزود: مجمعی که من تشکیل دادم مربوط به سال گذشته است که تاریخ برگزاری و تعداد اعضای شرکت کننده، تعداد آرا و... مشخص و به تایید خانه سینما رسیده و تایید شده است. تمام این اطلاعات در سایت انجمن قرار داده شده است و طبق این موضوع من صورت جلسه مجمع را به نماینده خانه سینما که پیشکسوتان انجمن بعنوان رییس، نایب رییس ومنشی جلسه حضور داشته و امضاکرده‌اند، تحویل داده ام. همه اطلاعات به صورت شفاف نزد من و دیگر دوستان قرار دارد.
 
کرمیان خاطرنشان کرد: البته همیشه در هر انتخاباتی، اعتراضاتی هم مطرح می‌شود اما ما حداقل در دوران مسئولیت سعی کرده‌ایم با هیات مدیره شفاف باشیم و حتی می‌توانیم به خبرگزاری‌ها و مطبوعات درباره دریافت‌ها، پرداخت‌ها و مسایل مالی توضیح و گزارشی ارایه دهیم.

برچسب‌ها خانه سینما انجمن جلوه های ویژه سینمای ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خانه سینما خانه سینما انجمن جلوه های ویژه میدانی رییس انجمن جلوه های ویژه اطلاع رسانی خانه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع

نازنین فاطمه عیدیان در مرحله نهایی ماده ۴۰۰ متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا با تاریخ‌سازی به مدال طلا رسید.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان موفق شد در مرحله نهایی ماده 400 متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا در شهر دبی امارات، ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کند.

او موفق شد با ثبت حد نصاب 58.86ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب 59.48ثانیه در اختیار خودش بود را بهبود بخشید.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده که با حد نصاب59.16(1402/6/10-تهران) در اختیار شهلا محمودی بود را ارتقا داد.

عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب کند، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع به دست آورد.

دیگر خبرها

  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر