Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@07:24:20 GMT

بهترین ظرفشویی‌های موجود در بازار در سال ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۶۶۰۴

بهترین ظرفشویی‌های موجود در بازار در سال ۲۰۲۰

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، هم اکنون لوازم خانگی پیشرفته در آشپزخانه به بخش جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده‌اند و ماشین‌های ظرفشویی یکی از این لوازم هستند که نمی‌توان از آن‌ها صرف نظر کرد. اما شاید بسیاری از ما برایمان سوال پیش بیاید که کدام ماشین ظرفشویی برای خرید مناسب‌تر است. ما به کسانی که قصد خرید دارند پیشنهاد می‌دهیم قبل از خرید حتماً در اینترنت جست‌وجو و مشخصات یک ماشین ظرفشویی ایده‌آل را مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین یکی از کارهای مهم، پرسش از افرادی است که شناخت بسیاری در مورد ویژگی‌ها و امکانات لوازم خانگی دارند، علاوه بر این از کسانی که تجربه کاربری محصول خاصی را داشته‌اند سوال کنید. در ادامه مطلب سعی کرده‌ایم علاوه بر راهنمایی شما برای یک خرید مطمئن تعدادی از پر فروش‌ترین و برترین ظرفشویی های بازار را معرفی کنیم.

برندهای پرطرفدار بازار کدام‌ها هستند؟

بدون شک برای لوازمی که قرار است یک عمر از آن‌ها استفاده کنید لازم است برند معتبر و مطرحی را انتخاب نمائید. در واقع برای خرید ماشین ظرفشویی مناسب بهتر است برندی را انتخاب نمائید که جواب خود را پس داده است و در ساخت ظرفشویی به خودکفایی دست یافته باشد، در ضمن اگر بودجه لازم برای خرید دارید حتماً یک ظرفشویی پیشرفته با امکانات روز خریداری کنید. توجه فرمائید اگر چه ظرفشویی با برند ایرانی قیمت مناسب‌تری دارد اما در مقابل کارایی و کیفیت برند خارجی کم خواهد آورد.

پر طرفدارترین برندهای حال حاضر بازار که کاربران زیادی را به سمت خود کشیده‌اند برندهای خارجی نظیر ال‌جی، بوش، سامسونگ، دوو و بکو هستند. محصولات این برندها عملکردی فراتر از حد ایده‌آل ارائه می‌دهند. ما همواره در فروشگاه بانه سرویس با تماس‌های زیادی از طرف مشتریان روبه رو بوده‌ایم که اکثر آنها در مورد این سوال می‌پرسند که کدام برند متعلق به کدام کشور بهتر است؟ سامسونگ بهتر است یا ال‌جی؟ بوش بهتر است یا ال‌جی؟ سامسونگ بهتر است یا بوش و … که البته تیم بانه سرویس این نگرانی را کاملاً موجه می‌داند. یک نکته را در نظر بگیرید که این برندها محصولات کاملاً متنوعی دارند و بهتر است یک معیار کلی را برای برتری یک برند در نظر نگیریم و به طور مثال چند مدل از برندهای مختلف را بررسی کنیم. در زیر در مورد برندهای مختلف مقداری توضیح داده‌ایم.

· ال‌جی (LG): این برند با داشتن محصولاتی با قیمت مناسب، گارانتی و کیفیت مناسب در ایران محبوبیت زیادی پیدا کرده است، ال‌جی برای محصولات خود خدمات پیش و پس از فروش دارد. ماشین‌های ظرفشویی این برند در عین کیفیت زیاد رنگ‌بندی متنوع و طراحی زیبایی دارد.

· سامسونگ (Samsung): شست‌وشوی ظروف در ماشین ظرفشویی سامسونگ به صورت سه مرحله‌ای انجام می‌گیرد. ظرفشویی‌های سامسونگ عملکرد بسیار خوبی داشته و ظروف خشک و شفافی را تحویل شما می‌دهند.

· بوش (Bosch): بوش در ارائه ماشین‌های ظرفشویی با کیفیت همواره پیشتاز بوده است. یک ویژگی عالی در مورد ظرفشویی‌های بوش کم مصرف بودن آنهاست. این ظرفشویی‌ها هم شست‌وشو را در سه مرحله شستشوی خودکار، شستشوی سریع و پیش شستشو انجام می‌دهند.

به طور کلی یک ماشین ظرفشویی مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟

۱. مصرف انرژی دستگاه: در هنگام خرید به برچسب مصرف انرژی دستگاه توجه نمائید، هر چه یک دستگاه مصرف کمتری داشته باشد مقرون به صرفه‌تر خواهد بود برای مثال ظرفشویی ال جی B۵۱۲ با رده مصرف انرژی ++A.

۲. ظرفیت شست و شو: هرچه ظرفیت ماشین ظرفشویی بیشتر باشد ظروف بیشتری را در خود جا می‌دهد و این ویژگی در مهمانی‌های بزرگ به کمکتان خواهد آمد. در حال حاضر ظرفشویی ۱۴ نفره مناسب‌ترین گزینه است.

۳. تعداد برنامه شست‌وشو: هرچه تعداد برنامه‌های شست‌وشو دستگاه بیشتر باشد تنوع کاربری بالاتری دارد. برای مثال برنامه شست‌وشوی سریع در زمانی که شما عجله دارید گزینه‌ای عالی است و یا برنامه شست‌وشوی بهداشتی ایده‌آل برای کسانی خواهد بود که آلرژی دارند.

۴. تعداد قفسه: هرچه قفسه‌ها بیشتر باشد ظروف بیشتری در ماشین جا داده می‌شود؛ در ظرفشویی‌های نوین بازار یک سبد مخصوص برای قرارگیری قاشق و چنگال وجود دارد، قابلیت تنظیم ارتفاع برای جا دادن ظروف بزرگی همچون قابلمه در برخی ظرفشویی‌ها وجود دارد.

۵. میزان صدا: ظرفشویی‌های برتر بازار معمولاً صدایی کم به طور میانگین ۴۶ دسیبل تولید می‌کنند، به این ترتیب هرگز آرامشتان به هم نمی‌خورد و سکوت را در خانه کاملاً احساس خواهید کرد، بنابراین در هنگام خرید در مورد میزان صدای دستگاه سوال فرمایید.

۶. نوع موتور: موتور دایرکت اینورتر کم مصرف بهترین موتور ماشین ظرفشویی در حال حاضر است.

۷. SmartThinQ: ظرفشویی‌های مجهز به این تکنولوژی قابلیت اتصال به گوشی و کنترل برنامه‌ها به وسیله‌ی آن را دارند. به این ترتیب مشکلات دستگاه را از طریق گوشی موبایل بدون صرف هزینه شناسایی کرده و رفع می‌کنید.

بهترین و پرفروش‌ترین ماشین‌های ظرفشویی حال حاضر بازار کدام‌اند؟

ماشین ظرفشویی ال جی B۵۱۲

این ماشین ظرفشویی از مدل‌های جدید و کاملاً مدرن شرکت ال جی است که با ویژگی‌های همچون ظرفیت ۱۴ نفره، سیستم SmartThinQ، سیستم اسپری آب چهارگانه، فناوری عیب یابی هوشمند، تمیز کردن خودکار دیگ، صدای کم ۴۶ دسی‌بل، میانگین مصرف آب ۹ لیتر، رده مصرف انرژی ++A، موتور دایرکت اینورتر، ۹ برنامه شست‌وشو و ۸ برنامه اضافی یکی از برترین‌های بازار است.

ماشین ظرفشویی سامسونگ ۵۰۷۰

این مدل ظرفشویی سامسونگ با برخورداری از گنجایش ۱۴ نفره، سه قفسه، صدای ۴۶ دسی‌بل، برنامه شست‌وشوی بهداشتی، ۷ برنامه شست‌وشو، رده مصرف انرژی A و ویژگی همچون قابلیت تنظیم ارتفاع سبد در حال حاضر یکی از گزینه‌های پر طرفدار برای خرید است.

ماشین ظرفشویی سامسونگ ۵۰۵۰

ظرفشویی مبله ۵۰۵۰ با ظرفیت ۱۳ نفره، ۶ برنامه شست‌وشو، دو عدد قفسه، میزان صدا ۴۶ دسی‌بل، برنامه شروع با تأخیر و شست‌وشوی بهداشتی و رده مصرف انرژی A+ یکی دیگر از گزینه‌های پر فروش است.

ماشین ظرفشویی بوش ۸۸TI۳۶

۸۸TI۳۶ از سری ۸ ظرفشویی‌های بوش با داشتن ظرفیت شست‌وشو ۱۳ نفره، ۸ برنامه شست‌وشو، ۳ طبقه، رده مصرف انرژی +++A و صدای کم ۴۰ دسی‌بل و همچنین امکانات و برنامه‌های پیشرفته از عالی‌ترین گزینه‌های حال حاضر بازار است که ما آن را به مشتریان عزیز خود پیشنهاد می‌دهیم اما نسبت به سایر مدل‌ها از قیمت بیشتری برخوردار است.

ماشین ظرفشویی دوو ۱۴۱۱

یکی دیگر از ظرفشویی‌های پر فروش بازار مدل ۱۴۱۱ دوو است. این مدل با برخورداری از ظرفیت ۱۴ نفره، ۶ برنامه شست‌وشو، رده مصرف انرژی ++A، صدای ۴۹ دسی‌بل، سه طبقه برای قرارگیری ظروف و امکاناتی همچون قابلیت تنظیم ارتفاع سبد، شست‌وشو با تأخیر و … یک گزینه بسیار مناسب برای خرید است ضمن اینکه قیمت مناسبی هم دارد.

مختصری در مورد ما

فروشگاه اینترنتی بانه سرویس با چندین سال سابقه در زمینه فروش محصولات خانگی و به طور ویژه ماشین‌های ظرفشویی در پی جلب رضایت مشتریان عزیز خود در سراسر ایران بوده است. پیشنهاد ما به شما این است به قسمت محصولات پیشنهادی ما در سایت مراجعه کرده و از بهترین ماشین ظرفشویی‌های بازار بازدید کنید، مایلیم شما نیز از کسانی باشید که نظرات و پیشنهادات خود را درباره کیفیت و قیمت محصولات برایمان می‌نویسند تا موجب دلگرمی و پیشرفت ما شوید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4916452

منبع: مهر

کلیدواژه: ماشین ظرفشویی لوازم خانگی سامسونگ ال جی گروه خودروسازی سایپا همراه اول صنعت خودروسازی ویروس کرونا سایپا بیمه موبایل بانک ملت دوربین مدار بسته سهام کنکور مهاجرت سبک زندگی ماشین های ظرفشویی ظرفشویی سامسونگ رده مصرف انرژی ماشین ظرفشویی ظرفشویی ها برای خرید شست وشوی حال حاضر ۱۴ نفره دسی بل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشگاه کولرگازی در تهران

فروشگاه بزرگ مهرآریا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید کولر گازی در تهران محسوب می‌شود. آنها مدل‌های متنوعی از سیستم‌های تهویه مطبوع با ضمانت را عرضه می‌کنند. با خرید از فروشگاه ما، مطمئن هستید که کولر گازی خود را از یک منبع قابل اعتماد و با کیفیت می‌خرید.

مرکز خرید کولر گازی در تهران

کولر گازی و اسپلیت یکی از سیستم‌های بسیار قدرتمند در زمینه سرمایش فضا است که با مصرف کمترین مقدار انرژی، قادر به خنک کردن فضا است. این سیستم‌ها دارای دو حالت عمده، یعنی سرمایشی و گرمایشی هستند که حتی در فصل سرد هم می‌توانند به کاربرد خود ادامه دهند. برای دریافت مشاوره و خرید کولر گازی، می‌توانید به فروشگاه مهرآریا مراجعه کرده و علاوه بر خرید بهترین برندها، از مزایای خدمات پس از فروش و دریافت گارانتی نیز بهره‌مند شوید.

معرفی کولر گازی و اسپلیت

کولر گازی و اسپلیت دو نوع سیستم تهویه مطبوع هستند که برای خنک کردن و تهویه بهتر محیط طراحی شده‌اند. این سیستم‌ها هوای تمیزی را با مصرف انرژی کمتر تولید می‌کنند و از ظرفیت‌های مختلفی از 8000 تا 36000 وات برخوردار هستند. کیفیت و عملکرد اسپلیت بستگی به نوع کمپرسور و گازی که استفاده می‌شود دارد. بهترین عملکرد زمانی اتفاق می‌افتد که ظرفیت اسپلیت با مکان نصب آن همخوانی داشته باشد.

پر فروش ترین مدل های کولر گازی کدام هستند؟

مراکز خرید سیستم تهویه مطبوع سرد و گرم، انواع زیادی از کولرهای گازی با ظرفیت های مختلف برای نصب در محیط های مختلف را فراهم کرده اند. این محصولات شامل:

1. کولر گازی زانتی

2. کولر گازی هایسنس

3. کولر گازی گری

4. کولر گازی جی پلاس

این محصولات با ویژگی های مختلف از جمله نمایشگر مصرف انرژی، کارایی بهینه، قیمت مناسب، صدای کم در استفاده، خنک کنندگی قوی، ظرفیت های متنوع، طراحی ساده و زیبا، نصب سریع و آسان، محبوبیت بالایی دارند.

بهترین مارک کولر گازی را از کجا بخریم؟

یکی از نکات مهم در خرید سیستم تهویه مطبوع، انتخاب کولر گازی اصلی است. برای این منظور، توصیه می‌شود به مراکز فروش اسپلیت در تهران مراجعه کنید، که محصولات خود را مستقیما از نمایندگی به مشتریان عرضه می‌کنند. با توجه به افزایش تعداد تولیدکنندگان کولرهای گازی، پس از انجام تحقیقات لازم، بهترین مارک موجود را انتخاب کنید تا با هزینه کم، محصول با کیفیت و بادوام را به دست آورید. برای خرید از بهترین مارک‌های کولر گازی، به فروشگاه مهرآریا مراجعه کنید.

قیمت کولر گازی در نمایندگی تهران

قیمت کولر گازی در تهران یکی از موارد حیاتی خرید این دستگاه است که بسیاری عوامل بر قیمت آن تأثیرگذارند. این عوامل شامل مدل انتخاب شده، ظرفیت، نوع کمپرسور، نوع گاز مورد استفاده، نحوه عملکرد، و برند کولر گازی است. کمیت مواردی که بر قیمت این دستگاه تأثیر می گذارند ذکر شده‌است.

استفاده از کولر گازی بر اساس مساحت خانه و ساختمان

باید ابتدا اندازه خانه خود را بررسی کنید. این مورد اولین اقدام است. انواع کولرها در اندازه‌های مختلف برای هر نوع محیطی در فضاهای کوچک و بزرگ وجود دارند. برای مثال، برای واحدهایی با مساحت 50 متر می‌توان از کولر گازی با ظرفیت 24000 استفاده کرد، یا برای یک مغازه با مساحت 15 متر مربع از کولر گازی با ظرفیت 10000 استفاده کرد. علاوه بر اندازه مناسب، باید به موارد زیر نیز توجه کرد:

تعداد پنجره‌ها در ساختمان

نور مستقیم خورشید به داخل ساختمان

نوع پنجره‌ها

طبقه ساختمان

موقعیت کندانسور

منطقه جغرافیایی ساختمان از نظر رطوبت

آیا کولر گازی اینورتر گزینه خوبی هست؟

اگر بخواهیم بالاتر بودن قیمت کولر گازی اینورتر را توجیه کنیم، می‌توان اشاره کرد که پس از یک سال استفاده از کولر اینورتر، با مقایسه قبض برق قبلی و بعدی، متوجه صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف برق خواهید شد. به طور کلی، کولر گازی اینورتر قادر است تا 50 تا 60 درصد صرفه جویی در مصرف برق داشته باشد. بنابراین، انتخاب یک کولر اینورتر باعث کاهش هزینه‌های انرژی و محیط زیستی شما خواهد شد. از این رو، اهمیت دارد که هنگام خرید، به نکات فنی و عملکردی مهم‌تر از برند و رتبه انرژی توجه کنید.

برحسب نیاز خود کولر گازی بخرید

بهترین روش برای خرید کولر گازی این است که نیازها و بودجه مالی خود قبل از خرید را به دقت ارزیابی کنید. انتخاب کولری که هم ویژگی مناسبی داشته باشد و هم قیمتی منطقی داشته باشد اهمیت زیادی دارد، تا اینکه بعدا از کولر خریده شده ناراضی شوید. اگر بودجه کافی دارید، سعی کنید یک مدل پیشرفته انتخاب کنید که در آینده از تکنولوژی‌های به روز و مصرف کمتر برق بهره مند شوید. یکی از نکات مهم درباره فناوری کولرهای گازی، استفاده از تکنولوژی‌هایی است که مصرف بهینه برق را فراهم می‌کنند. بنابراین، بهترین مورد استفاده از این پیشرفت‌ها را به عنوان اولویت خود در نظر بگیرید.

کدام کولر گازی را بخرم؟

تصمیم گیری برای خرید کولر گازی ممکن است دشوار باشد، اما با چند نکته می‌توانید تصمیم بهتری بگیرید. باید در ابتدا به سوالات زیر پاسخ دهید:

۱. ماندگاری و عمر کولر گازی چقدر است؟

۲. کدام گزینه قیمتی مناسب‌تر برای شما است؟

۳. مصرف برق بهینه کولر گازی بر اساس مدل چگونه است؟

۴. سطح صدایی که کولر گازی تولید می‌کند چقدر است؟

۵. قدرت کولر گازی برای تعادل دما در محیط چقدر است؟

۶. آیا کولر گازی موردنظر از نظر سرمایش یا گرمایش عملکرد بهتری دارد؟

۷. آیا کولر گازی انتخابی دارای قدرت کافی برای نیاز شما است؟

۸. آیا کولر گازی دارای برچسب انرژی موردنظر است؟

۹. چگونه می‌توانید فضای مخصوص نصب کولر گازی را محاسبه کنید؟

۱۰. نوع پنل کولر گازی چگونه است؟

بهتر است برای نصب کولرهای دوتکه به فضا و مکان نصب دقت کافی داشته باشید.

فروش کولر گازی در تهران

اگر برای منزل یا محل کار خود به دنبال خرید کولر گازی هستید پیشنهاد ما مراجعه به مجموعه مهرآریا است. زیرا فروشنده انواع کولر گازی هستند. به طور کلی، شما به صورت آنلاین و حضوری می توانید برای خرید کولر گازی از فروشگاه بزرگ مهرآریا، اقدام کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899021

دیگر خبرها

  • اصلاح الگوی کشت بهترین راه برای مدیریت مصرف آب
  • بهترین ساعت برای مصرف ویتامین D صبح است یا شب؟
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • چرا میگن پنیر کاتیج یا کوتاژ مصرف کنید؟+ طرز تهیه کامل
  • بهترین زمان برای مصرف قهوه
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • فروشگاه کولرگازی در تهران