Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار آذربایجان غربی از اجرای 501 پروژه عمرانی در مناطق حاشیه ای و سکونتگاههای غیررسمی استان خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، آیدین رحمانی رضائیه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبراظهار داشت: ساماندهی سکونتگاههای غیررسمی از برنامه های مهم دولت در کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقاء شاخص های عمرانی و بهبود کیفیت زندگی و توانمند سازی جوامع هدف دراین مناطق است که بر همین اساس در ستاد استانی بازآفرینی پایدارشهری 501 پروژه عمرانی و زیربنایی تصویب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ها 4493 میلیارد ریال اعتبارپیش بینی شده است، افزود: این تعداد پروژه در 7 شهراستان شامل ارومیه، خوی، مهاباد، بوکان به همراه شهرهای پیرانشهر، میاندوآب و سردشت تعریف شده است که در قالب برنامه اقدام مشترک با مشارکت تمامی دستگاههای خدمات رسان و اداره کل راه وشهرسازی و شهرداری ها بصورت برنامه های سالیانه عملیاتی خواهند شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی به نقش محوری شهرداری های در اجرای این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: شهرداری ها به عنوان متولیان مدیریت شهری نقش کلیدی در این رابطه دارند و باید در برنامه های سالیانه خود نسبت به توزیع طرح های عمرانی در این مناطق اهتمام داشته باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سکونت گاه های غیر رسمی بازآفرینی شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌ غربی ادامه دارد

ایسنا/آذربایجان غربی کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌ غربی از تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان خبر داد.

مهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی، رگبار باران رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت با احتمال گرد و خاک از دوشنبه (۱۷ اردیبهشت ماه) همه مناطق استان را تا اواخر هفته دربر می‌گیرد. 

وی ادامه داد: احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها، احتمال برخورد صاعقه و خسارت به سازه‌های موقت براثر تندباد لحظه‌ای دور از انتظار نیست. 

کریمی نسبت به تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و فعالیت‌های کوهنوردی، چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات هشدار داد.

این کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان شوط با ۲۹ میلیمتر بیشترین میزان بارش را به خود اختصاص داده است، افزود: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و تخت سلیمان تکاب با ۵.۶ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین شهر استان گزارش شده است.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌ غربی ادامه دارد