Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کرج گفت: سطح ایمنی و آتش نشانی در این کلانشهر تا پایان سال جاری به بیش از90درصد استانداردهای جهانی خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ علی کمالی زاده اظهار کرد: به واسطه تلاش مستمر همکارانم و به ویژه رویکرد مثبت و پیگیری جدی شورای شهرپنجم، درنقطه قابل قبولی در حوزه خدمات ایمنی ایستاده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بخشی از این موفقیت با اجرای طرح‌های حوزه آتش‌نشانی و ایمنی در سال 98 انجام گرفت که شامل افتتاح 3 ایستگاه سبک آتش‌نشانی در بیلقان، حسن‌آباد و خیابان۱۰۰مهرشهر، خرید 11 دستگاه خودروی حریق، بازسازی 12 دستگاه خودرو،نوسازی 13 درصد ازخودروهای خدمات‌رسان، نوسازی 25 درصد از تجهیزات عملیات انفرادی ونصب 50 دستگاه شیرهیدرانت بوده است. کمای زاده اضافه کرد: برای سال جاری نیز افتتاح تعداد 2 ایستگاه اصلی آتش نشانی واقع در خیابان شهید صدوقی(ساسانی) و بلوار کامیونداران که تعداد این ایستگاه‌ها را به عدد ۳۱ می‌رساند و نیز تداوم نوسازی ناوگان حریق و تجهیزات عملیات انفرادی را در دستور کار داریم. شهردار کرج در پایان گفت: علاوه بر بخش عمران و سخت‌افزاری، در حوزه تامین نیروی انسانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی هم اقدامات موثری انجام گرفته است.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری کرج آتش نشانی کرج آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۲۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان ظهر دوشنبه در نشست با مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل با تاکید بر سالم‌سازی فضاهای مجازی اظهار کرد: در این راستا باید تولید و توزیع محتوا به صورت تخصصی و با مشارکت فرهیختگان و نخبگان استان در دستور کار باشد.

وی به تدوین منشور رسانه‌ای اشاره کرد و افزود: منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان اردبیل در آینده‌ای نزدیک با هدف رعایت نکات مختلف در رابطه با مصالح و منافع استان و دعوت فعالان فضای مجازی نسبت به اجرای آن رونمایی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با دعوت دستگاه‌های فرهنگی برای احصا و اعلام برنامه‌های شاخص خود در سال‌جاری، گفت: دستگاه‌های فرهنگی برای اجرای برنامه‌های خود باید به صورت متمرکز و با همکاری هم اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

قاسمیان اجرای برنامه‌های فرهنگی را با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان، کاری قرارگاهی و نیازمند مشارکت همه دانست و بیان کرد: توجه به تقویت موضوعات فرهنگی تأثیر گذار در جامعه از طریق فضاهای مختلف اطلاع رسانی اعم از مجازی و مکتوب لازم است.

وی با بیان اینکه تقویت هویت ایرانی اسلامی جوانان باعث افزایش مقاومت آنان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان می‌شود، خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها در ترویج قدرشناسی و تمکین به قوانین اجتماعی از طریق فضاهای مختلف اطلاع رسانی و ارتباطی باید مشارکت داشته باشند.

کد خبر 6092194

دیگر خبرها

  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است