Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@23:47:01 GMT

احراز هویت سجام در موسسه اعتباری ملل آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۳۲۸۸

احراز هویت سجام در موسسه اعتباری ملل آغاز شد

مراسم رونمایی احراز هویت سامانه جامع اطلاعات مشریان (سجام) درموسسه اعتباری ملل روز دوشنبه با حضور مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی و مدیرعامل این موسسه برگزار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) حسین فهیمی در این مراسم گفت: با توجه به حمایت مسئولان نظام از بازار سرمایه، مردم نیز به برنامه های اقتصادی دولت از این بازار اعتماد کرده اند و در ماه های اخیر شاهد حضور آنها در بازار سرمایه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از برنامه های مهم شرکت سپرده گذاری مرکزی ارائه خدمات بازار سرمایه به مشتریان بانک هاست به طوری که از امروز خدمات این بازار در کلیه شعب موسسه اعتبار ملل انجام خواهد شد.

مدیرعامل سمات با بیان اینکه سجام درگاه وردی سهامداران به بازار سرمایه است، اظهار داشت: این سامانه زیر ساخت های خدماتی فراوانی را در این بازار فراهم خواهد کرد به گونه ای که توزیع متمرکز سود و حضور در مجامع الکترونیک از طریق سجام عملیاتی خواهد شد و سهامداران می توانند سود سهام شرکت های بورسی و فرابورسی، صندوق های سرمایه گذاری و انواع اوراق را دریافت کنند.

وی اظهار امیدواری کرد  که همکاری های بین بخشی میان بازار سرمایه و پول بتواند ارائه خدمات نوین به مشریان هر دو بازار را تسهیل کند.

سیدامین جوادی نیز دراین مراسم با بیان اینکه یکی از اهداف مهم موسسه اعتباری ملل ارائه خدمات مطلوب به مشتریانش است، گفت: احراز هویت سامانه سجام از امروز در ۳۶۹ شعبه این موسسه در سراسر کشور آغاز می شود.

وی افزود : احراز هویت سامانه سجام در این موسسه به صورت رایگان خواهد بود و در تلاش هستیم تا بتوانیم سایر خدمات بازار سرمایه را در این بانک انجام دهیم.

درحال حاضر ۸۴۲ شعبه شرکت های کارگزاری، ۱۹۶۷ دفتر پیشخوان دولت و ۲۶۱ شعبه بانک شهر، موسسه اعتباری ملل و شعب منتخب بانک صادرات ایران و آینده مسئولیت احراز هویت سهامداران بازار سرمایه را برعهده دارند.

سجام یک سامانه زیر ساختی برای شناسایی مشتریان جهت ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمام فعالان این بازار اعم از سرمایه‌گذاران، مشتریان و مدیران نهادها در این سامانه، فقط یک بار برای همیشه اطلاعات خود را در آن ثبت خواهند کرد و پس از احراز هویت حضوری قادر به دریافت خدمات مبتنی بر داده های تایید شده خواهند بود.

بر اساس این گزارش، از طریق این سامانه اطلاعات هویتی،  شماره حساب، شماره موبایل، آدرس الکترونیکی و اقامت دایمی فرد ثبت می شود و از آن به بعد هیچ نهاد مالی نیازی به دریافت مجدد اطلاعات آن سهامدار را ندارد.

علاقه مندان برای ورود به بازار سرمایه می‌توانند با مراجعه به سایت  www.sejam.ir  ثبت نام خود را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: احراز هویت سجام موسسه اعتباری ملل بازار سرمایه احراز هویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: شرایط استفاده از تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با هدف انجام تعمیرات و بهسازی ناوگان اتوبوس در استان اعلام شد و مالکانی که متقاضی استفاده از این تسهیلات هستند، برابر سهمیه اختصاص یافته به استان از سهمیه کشوری می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
با توجه به محدودیت منابع اعتباری، اولویت پرداخت با ناوگان فعال مدل پایین، در حال بازسازی، نیاز به بازسازی و دارای کارکرد مناسب (حداقل ۱۲۰ صورت وضعیت) در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ است.
متقاضیان از امروز ۱۰ اردیبهشت ماه به مدت سه روز می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع تسهیلات به نشانی اینترنتی https://t ۱۸.rmto.ir ثبت نام کنند.
به گفته معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، همه مراحل ثبت‌نام و معرفی به بانک به‌صورت سامانه‌ای بوده و نیاز به مراجعه حضوری مالکان نیست.
فواد غزیعلی به شرایط و ضوابط تسهیلات اشاره کرد و افزود: شرایط سنی متقاضیان ۱۸ تا ۷۰ سال است و تقاضای کتبی مالک ناوگان، نرخ سود تسهیلات ۱۵ درصد، دوره بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماه، مبلغ پرداخت تسهیلات بازسازی برای اتوبوس حداکثر ۷۰۰ میلیون تومان و عدم دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان در سال‌های گذشته از جمله این شرایط است.

دیگر خبرها

  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • تحلیل هفتگی بازار سرمایه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت