Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان همدانی از بهبودی ۸۳٫۱ درصد از مبتلایان به کرونا در این استان خبر داده اند و می گویند اعلام وضعیت سفید یا قرمز کرونا بر اساس مجموع آمار موارد مثبت و مشکوک بوده و نه فقط موارد مثبت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ روز گذشته خبری با عنوان ” آیا همدانی ها با موج کرونا، همراه شده اند؟!/ وضعیت هیچ کدام از شهرستان های استان همدان سفید نیست/ آژیر قرمز کرونا در تویسرکان و کبودرآهنگ به صدا درآمد” در این پایگاه خبری منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خبر آمده بود که «هیچ یک از شهرستان‌های استان همدان در وضعیت سفید کرونا قرار ندارند، این در حالی است که نام دو شهرستان تویسرکان و کبودرآهنگ امروز در لیست قرمز کرونا ثبت شده، به نظر همدانی ها کرونا را جدی نگرفته اند و با موج این ویروس همراه شده اند.»

طبق آخرین اخبار اعلام شده تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان های استان همدان به ترتیب؛ همدان ۳۱۶ نفر، نهاوند ۱۱۷ نفر، ملایر ۱۰۲، کبودرآهنگ ۷۱، رزن ۴۷، فامنین ۱۱ و تویسرکان ۵۵ نفر است.

چرا وضعیت کرونا در هیچ کدام از شهرستان های استان همدان سفید نبود؟ این سوال این روزهای هم استانی هایمان است و مسئولان پاسخگو شدند.

بهبودی ۸۳٫۱ درصد از مبتلایان به کرونا در استان همدان

در این باره «رشید حیدری مقدم» رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اعلام اینکه از ۸۴۷ مبتلا به کرونا در استان همدان، ۷۰۴ بیمار با حال مساعد مرخص شدند، گفت: در این مدت متأسفانه ۹۰ نفر از هم استانی هایمان جان خود را به علت کرونا از دست دادند.

وی اظهار کرد: در حالی که  میانگین کشور در شاخص بهبود بیماران کرونایی ۸۰ درصد است، این میزان در همدان ۸۰٫۱ درصد ثبت شده، بدان معنا که وضعیت این شاخصه در همدان از میانگین کشوری تا حدودی بهتر است، گرچه استاندار امروز وضعیت کرونا در این استان را در زرد اعلام کرده است.

آمار مبتلایان به کرونا در تویسرکان به ۵۵ نفر رسید

سیدرسول حسینی فرماندار تویسرکان هم از مبتلا شدن ۵۵ نفر از مردم این شهرستان به کرونا خبر داد و گفت: این موارد ثبت شده بر اساس آمار شبکه بهداشت شهرستان است و متأسفانه دو نفر از این عزیزان جان خود را به علت مبتلا شدن به این منحوس از دست دادند.

وی عنوان کرد: در حوزه بهبود بیماران مبتلا به کرونا در رتبه دوم استان قرار داریم که نشان دهنده اقدامات پیشگیرانه مثبت در حوزه مقابله با شیوع کرونا در شهرستان است.

فعالتر شدن کادر بهداشت و درمان تویسرکان در بیماریابی برای مقابله با کرونا

در این خصوص «سید ابراهیم طواف زاده» رئیس شبکه بهداشت و درمان تویسرکان هم گفت: کادر بهداشت و درمان این شهرستان در شاخصه بیماریابی در دو هفته اخیرفعالتر از روزهای پیشین عمل کردند و در این زمینه شفاف وارد میدان شدند.

وی اظهار کرد: در سنجش نهایی از ابتدای اسفند سال گذشته یعنی همزمان با آغاز شیوع کرونا تا کنون وضعیت تویسرکان در مقایسه با دیگر شهرستان های استان به صورت نسبی مناسب بوده، تا جایی که از نظر تعداد بیماران ثبتی قطعی به کرونا در در رتبه دوم در استان قرار داریم.

اعلام وضعیت سفید یا قرمز کرونا بر اساس مجموع موارد مثبت و مشکوک بود

رئیس شبکه بهداشت و درمان تویسرکان افزود: آمار ارائه شده که منتهی به اعلام وضعیت قرمز در تویسرکان شد، در واقع به صورت مجموع تعداد موارد مثبت و مشکوک بستری در ۱۰۰ هزار نفر جمعیت شهرستان بوده است یعنی ما موارد مشکوک را هم در آمار ذکر کردیم.

طواف زاده تصریح کرد: این مطلب نشان می دهد که خوشبختانه تعداد آمار قطعی ثبت شده این بیماری در تویسرکان به همان نسبت قبل پایین است و اگر تعداد موارد مشکوک بالا رفته، نشان از بیماریابی و دقت بسیار عالی کادر درمان دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تویسرکان عنوان کرد: البته باید همشهریانمان همچنان در رعایت فاصله گذاری اجتماعی دقت یبیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ نسبت به کرونا نباید تا نابودی کامل آن بی تفاوت و یا کم اهمیت شد، چرا که شیوع آن بسیار است و تنها رعایت نکات بهداشتی و به گفته کارشناسان در خانه ماندن می تواند زنجیره این ویروس منحوس را قطع کند.

همت بلند مدافعان سلامت هیچ گاه فراموش شدنی نیست و همکاری مردم با مسئولان و البته تدبیرهای درست و به موقع متولیان امر می تواند در مجموع وسیله ای برای قدردانی از کادر درمانی باشد که در خط مبارزه با کرونا هستند.

تنها همه ما با وحدت و یکچارچگی و به ویژه عمل به توصیه کارشناسان حوزه بهداشت و درمان است که می توانیم از بالارفتن آمار مبتلایان به کرونا جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

کلیدواژه: بهداشت و درمان تویسرکان شهرستان های استان همدان مبتلایان به کرونا موارد مثبت و مشکوک شبکه بهداشت اعلام وضعیت وضعیت سفید قرمز کرونا بر اساس ثبت شده ۱ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل

به گزراش «تابناک» به نقل از ایرنا، خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران داغ شد که گفته شده به قتل رسیده است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده است.

وی افزود: بررسی‌های لازم در این زمینه درحال انجام است که درصورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان