Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-06@21:32:39 GMT

قیمت گوشت 16 هزار تومان ارزان شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۸۰۱۹

قیمت گوشت 16 هزار تومان ارزان شد

رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور گفت: به دنبال تعدد جمعیت دام‌ها و زایش‌های بالای آن‌ها، با اشباع گوشت و ثبات قیمت در بازار روبه‌رو هستیم.

 

به گزارش پول نیوز،  منصور پوریان رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور، با اشاره به اینکه قیمت گوشت در ماه رمضان نوسانی نداشته است، اظهار کرد: با توجه به افزایش جمعیت دام‌ها و زایش‌های بالا، قیمت گوشت در ماه رمضان با ماه‌های اخیر تفاوتی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: با توجه به فراوانی عرضه و نبود تقاضا، قیمت گوشت روند نزولی داشته است به طوری که با افت ۱۵ تا ۱۶ هزار تومانی قیمت، هر کیلو گوشت در خرده فروشی‌ها به کمتر از ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.

پوریان از کاهش سن کشتار دام خبر داد و گفت: در گذشته حدود ۱۵۰۰ راس دام گوساله در تهران کشتار می‌شد، در حالی که هم اکنون حدود ۲۰۰ راس کشتار می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بازار گوشت اشباع شده است، بیان کرد: طی روز‌های اخیر قیمت دام سبک به ۳۸ هزار تومان و دام سنگین ۲۵ هزار تومان کاهش یافته است.


او با اشاره به اینکه با انباشت دام در واحد‌های دامداری روبه‌رو هستیم، افزود: هم اکنون در تمامی واحد‌های پرواربندی سبک و سنگین با انباشت دام روبه‌رو هستیم، به همین خاطر به وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی تولید اعلام کرده‌ایم که دامداران در شرایط حاد قرار دارند.

پوریان ادامه داد: با توجه به ازدیاد عرضه دام و کاهش تقاضا از سوی پرمصرف‌ها، مشکلی در بخش دام و گوشت وجود ندارد.

او با تاکید بر صادرات دام زنده برای کاهش بحران دامداران اظهار کرد: طبق اظهارات معاون امور تولیدات دامی با ازدیاد دام سبک و سنگین روبه‌رو هستیم که برای خروج از این بحران باید تدابیری اندیشیده شود.


این مقام مسئول قیمت هر کیلو دام سبک را ۴۲ هزار تومان و دام سنگین را ۲۶ هزار تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به انباشت دام در واحد‌های دامداری، التهاب قیمتی در ماه رمضان نخواهیم داشت.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: دام زنده صادرات دام زنده قیمت گوشت پول نیوز دام سنگین روبه رو هستیم هزار تومان قیمت گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی نشان از نوسان قیمتی بسیار این کالا دارد. البته وضعیت در بازار گوشت مرغ و تخم مرغ مناسب است و امید است مدیریت تثبیت قیمت این کالاها ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید تخم‌مرغ اعلام شد
کالای اساسی قیمت هفته جاری قیمت هفته گذشته
گوشت مرغ ۷۸-۸۲ ۷۸
گوشت مرغ بدون کمر ۷۷-۸۰ ۷۴.۸۰۰
گوشت مرغ با کمر ۶۷-۷۹ ۵۹.۸۰۰
گوشت چرخ کرده مرغ ۱۳۰-۱۸۲ ۱۳۰
قزل آلا ۱۶۸-۱۸۴ ۱۷۴-۱۸۴
میگو پرورشی ۳۹۰-۴۵۰ ۳۹۰
میگو دریایی ۷۹۰ ۷۹۰
تخم مرغ دولتی (شانه ۳۰ عددی) ۷۹-۱۱۰ ۶۹-۸۹
کد خبر: 1229628 برچسب‌ها قیمت مرغ

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • نوسان قیمتی گوشت قرمز از ۴۵۰ تا ۸۸۰ هزار تومان
  • دانشمندان به کمک نمک، سوپر باتری ارزان قیمت ساختند
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود