Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-اظهارنظرتوئیتری علیرضا زاکانی نماینده مجلس یازدهم درمورد ریاست مجلس آتی با واکنش هایی روبه رو شد.

نماینده حوزه انتخابیه قم در توئیتی گفت:ایجاد تحول و کارآمدسازی مجلس به نفع مردم، اهداف مهمی است که لزوما با ریاست مجلس به دست نمی آید.

وی افزود: ضمن احترام به دعوت برخی همکاران، برای حفظ وحدت و انسجام نیروهای انقلاب در مجلس یازدهم، اجرای برنامه تحول را ان شاء الله در همکاری و هماهنگی با فرد فرد نمایندگان دنبال خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید نظام موسوی نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم در واکنش به این اظهار نظر نوشت: صریح و شفاف می گویم با توجه به شناخت نزدیک و دیرینه ام از توانمندی های فکری و اجرایی و سلامت اعتقادی و مالی زاکانی، انتخاب بنده برای ریاست مجلس بود.

وی افزود: حالا هم که به رغم شایستگی بخاطر حفظ وحدت جریان انقلاب از این عرصه کنار رفت؛ مطمئنم جزو ارکان موثر تحول در مجلس آینده خواهد بود.

محمد باقر قالیباف نیز به این توئیت واکنش نشان داد و گفت: به لطف خدا این مجلس، مجلس کار، همکاری و برادری در حل مسائل مردم خواهد بود.

سید احسان خاندوزی دیگر راه یافته به مجلس یازدهم نیز گفته است که مجلس قوی بلکه ایران قوی، امروز بیش از گذشته، محتاج است به این طرزفکر و این تراز اخلاق.

وی در صفحه شخصی خود افزوده است: بازار خودفروشی از آن سوی دیگر است.

منبع: ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد مجلس یازدهم ریاست مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903192

دیگر خبرها

  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟