Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی بلال مقدسیان گفت: کارنامه سپاه و بسیج در رزمایش کمک مومنانه و ماموریت مبارزه با کرونا از نظر مردم موفق و ممتاز بوده و هیچ دشمنی نمی تواند آن را انکار کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با خبرنگار عصرهامون، با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج سازندگی بیان کرد: این سازمان یک تشکل جهادی و مردمی است که با رویکرد خدمت به جامعه در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. خدمت می کنند.

وی تصریح کرد: اعضای بسیج سازندگی جوانانی بصیر و فهیمی هستند که بدون چشم داشت و دستمزدی که عاشق وطن خویش بوده و با رویکردی جهادی و با قصد اخلاص به همنوعان و هموطنان خود خدمت می کنند.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان با تاکید بر اینکه در کشور ما نقش بسیج سازندگی منحصر به فرد است، بیان کرد: این سازمان با حضور جوانان انقلابی خدمات گسترده و مختلفی را در جامعه انجام داده است.

مولوی مقدسیان به نقش و خدمات گسترده بسیج سازندگی در شهرستان دلگان اشاره کرد و افزود: با شکل گیری گروه های جهادی بومی در این شهرستان، خدمات متعددی در بخش های عمرانی و فرهنگی انجام شده است.

وی ادامه داد: ساخت چندین مدرسه و مسجد، ساخت و تعمیر چندین باب منزل برای محرومان، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم ، بازسازی 6 واحد آموزشی، توزیع اقلام خوراکی و بهداشتی بین محرومان این منطقه و همچنین توزیع هزار سبد مواد غذایی بین سیل زدگان از جمله خدمات بسیج سازندگی در شهرستان دلگان بوده است.

مولوی مقدسیان خاطرنشان کرد: گروه های جهادی و بسیج سازندگی در مأموریت مبارزه با بیماری کرونا و همچنین رزمایش کمک مومنانه بسیار موفق عمل کرده و کارنامه ممتازی را از مردم کسب کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد